funkweb Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jo, men det er Komplett. Lovfestet i Norge er 14 dager. Okay !! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jo, men det er Komplett. Lovfestet i Norge er 14 dager. Snakker ikke bare om loven. Vi i Norge har generelt veldig gode forbrukerrettigheter samt mange bedrifter som yter mye mer enn det de må. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 ACC Live Da trenger vi bare et RTX2080Ti Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hva er sannsynligheten for at nettbutikkene sender kortene tidlig neste uke (lanseringsdato er på torsdag)? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hva er sannsynligheten for at nettbutikkene sender kortene tidlig neste uke (lanseringsdato er på torsdag)?Ut fra at NVIDIA åpenbart sliter med å levere produktene til anmelderne tviler jeg på at nettbutikkene sender tidlig Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Har vi kilde på at Nvidia sliter med å levere produktene til anmeldere, eller er det bare antakelser basert på at NDA fortsatt flyttes? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Har vi kilde på at Nvidia sliter med å levere produktene til anmeldere, eller er det bare antakelser basert på at NDA fortsatt flyttes? Bare synsing og tro ja. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) De har hatt to år på denne serien så Fryktelig klønete om det er prod problemer. Spør du meg så er det drivere pluss et eller annet Software som trekker ut Endret 13. september 2018 av scuderia Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det ikke generelt produksjonsproblemer i markedene om dagen da? Se eks. på rampriser. Råvarer på tilgang vs. etterspørsel samt økt miljøsatsing i Kina spiller nok inn. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Har noen av dere prøvd å få bekreftet hvor dere er i "køa" for å få tilsendt et kort i første forsendelse, f.eks. fra Komplett? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Har noen av dere prøvd å få bekreftet hvor dere er i "køa" for å få tilsendt et kort i første forsendelse, f.eks. fra Komplett?Slikt får vi ikkje greie på... Vi må vente å se *ler av de som vil 2080ti, men som venta til dagene etter med å bestille* *skulle ha bestillt rett etter 20.00 norsk tid release dagen* Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Slikt får vi ikkje greie på... Vi må vente å se *ler av de som vil 2080ti, men som venta til dagene etter med å bestille* *skulle ha bestillt rett etter 20.00 norsk tid release dagen* Komplett venter vel 50+ kort av hver eneste variant den 20 sep så har ikke tro på at det blir kjempeproblem å få tak i kort om det viser seg at dem yter helt vilt. Må ikke glemme at prisen er relativt høy. Har riktignok bestillt to stk selv bare sann tilfelle Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Har noen av dere prøvd å få bekreftet hvor dere er i "køa" for å få tilsendt et kort i første forsendelse, f.eks. fra Komplett? Fikk noe defus svar fra komplett. De skrev ikke mye, men at jeg kunne forvente at min orde ville blir sendt ut 20. September (måtte oppgi ordrenr). Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Aiai! Jeg var rimelig tidlig ute med å bestille et 2080 fra Komplett, så om de sender den 20. så burde jeg ha det den 21. La også inn en bestilling på et 2080ti i ettertid bare sånn i tilfelle 2080 "ikke skulle holde". Endret 13. september 2018 av hbrn Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det ikke generelt produksjonsproblemer i markedene om dagen da? Se eks. på rampriser. Råvarer på tilgang vs. etterspørsel samt økt miljøsatsing i Kina spiller nok inn. Er ikke dette over nå? Trapper jo ned med nand-produksjon og nå. Jeg er generelt imot å forhåndsbestille kun på lovord fra produsent. Har inntrykk av at det var mer software dette gjaldt før. Nå er det hardware og elbiler? Har nå uansett måtte tvinge meg selv for ikke å bestille denne runden Så får vi se hvor lenge jeg må vente (som prinsippfast stabeist). Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Sånn nVidia oppfører seg for tiden kan det tolkes som konseptet er noe oversolgt og underlevert. Dette får i alle fall meg til å sitte godt på gjerdet enn så lenge. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Du kan fremdeles forhåndsbestille 2080 med forsendelsesdato 20.09.18 på nvidia.no Sånn sett er det vel ikke oversolgt og underlevert? De prøver fremdeles å selge informasjonskapsler dog... Endret 13. september 2018 av Knutgrus Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Når de pusher NDA fremover i tid tolker jeg det som at de ikke vil ha reviews på nettet som nedregulerer salget. Dette er normalt PR-triksing og slikt har som regel alltid en god grunn. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det ikke generelt produksjonsproblemer i markedene om dagen da? Se eks. på rampriser. Råvarer på tilgang vs. etterspørsel samt økt miljøsatsing i Kina spiller nok inn. RAM-prisene var vel en no shit konspirasjon, flere selskaper fikk jo enorme bøter for prisfiksing, av nettopp RAM. I hvertfall skal set ha deler av skylden. Men økt etterspørsel som følge av Bl.a telefoner etc. Som bruker RAM, stjeler jo sin del av kaken. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Sånn nVidia oppfører seg for tiden kan det tolkes som konseptet er noe oversolgt og underlevert. Dette får i alle fall meg til å sitte godt på gjerdet enn så lenge. Bah! Underlevert prestasjonsmessig selvfølgelig. Jeg tenkte helt feil her jeg... Når de pusher NDA fremover i tid tolker jeg det som at de ikke vil ha reviews på nettet som nedregulerer salget. Dette er normalt PR-triksing og slikt har som regel alltid en god grunn. Ja, du har helt rett. Blir spennende å se! Kanskje det er noen som ikke fikk med seg at NDA datoen ble flyttet? Kanskje noe lekker ut i morgen? ... trokke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå