Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen av dere prøvd å få bekreftet hvor dere er i "køa" for å få tilsendt et kort i første forsendelse, f.eks. fra Komplett?

Slikt får vi ikkje greie på...

Vi må vente å se ;)

*ler av de som vil 2080ti, men som venta til dagene etter med å bestille*

*skulle ha bestillt rett etter 20.00 norsk tid release dagen*

:p

Lenke til kommentar

Slikt får vi ikkje greie på...

Vi må vente å se ;)

*ler av de som vil 2080ti, men som venta til dagene etter med å bestille*

*skulle ha bestillt rett etter 20.00 norsk tid release dagen*

:p

Komplett venter vel 50+ kort av hver eneste variant den 20 sep så har ikke tro på at det blir kjempeproblem å få tak i kort om det viser seg at dem yter helt vilt. Må ikke glemme at prisen er relativt høy.

Har riktignok bestillt to stk selv bare sann tilfelle :p

Lenke til kommentar

Aiai! Jeg var rimelig tidlig ute med å bestille et 2080 fra Komplett, så om de sender den 20. så burde jeg ha det den 21. La også inn en bestilling på et 2080ti i ettertid bare sånn i tilfelle 2080 "ikke skulle holde". 

Endret av hbrn
Lenke til kommentar

Er det ikke generelt produksjonsproblemer i markedene om dagen da? Se eks. på rampriser.

Råvarer på tilgang vs. etterspørsel samt økt miljøsatsing i Kina spiller nok inn.

Er ikke dette over nå?

Trapper jo ned med nand-produksjon og nå. 

Jeg er generelt imot å forhåndsbestille kun på lovord fra produsent. Har inntrykk av at det var mer software dette gjaldt før. Nå er det hardware og elbiler? Har nå uansett måtte  tvinge meg selv for ikke å bestille denne runden :)

Så får vi se hvor lenge jeg må vente (som prinsippfast stabeist).

Lenke til kommentar

Er det ikke generelt produksjonsproblemer i markedene om dagen da? Se eks. på rampriser.

Råvarer på tilgang vs. etterspørsel samt økt miljøsatsing i Kina spiller nok inn.

RAM-prisene var vel en no shit konspirasjon, flere selskaper fikk jo enorme bøter for prisfiksing, av nettopp RAM. I hvertfall skal set ha deler av skylden. Men økt etterspørsel som følge av Bl.a telefoner etc. Som bruker RAM, stjeler jo sin del av kaken.

Lenke til kommentar

Sånn nVidia oppfører seg for tiden kan det tolkes som konseptet er noe oversolgt og underlevert.

Dette får i alle fall meg til å sitte godt på gjerdet enn så lenge.

Bah! Underlevert prestasjonsmessig selvfølgelig. Jeg tenkte helt feil her jeg...

Når de pusher NDA fremover i tid tolker jeg det som at de ikke vil ha reviews på nettet som nedregulerer salget.

Dette er normalt PR-triksing og slikt har som regel alltid en god grunn.

Ja, du har helt rett. Blir spennende å se!

Kanskje det er noen som ikke fikk med seg at NDA datoen ble flyttet? Kanskje noe lekker ut i morgen?

... trokke det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...