Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg går ikke å snakker om GPUer med randoms. Prinsippet er det samme. Skal du ha det beste må du betale for det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Det jeg tror, er at det er INGEN som har dette kortet enda.. kun pr. greier, jeg tar alt det informasjonen du posta med med roo.. tror ikke på. De som tester kortene og osv får nok ikke det rett før kortene sendes ut. People mad about Nvidia RTX Som han sier, det er INGEN som har kortene enda og de kommer en gang tid rett før lanseringen. Og en annen ting er at de er 2 så vidt forskjellige kort 1080ti vs 20 serien, er ikke sammenlignbar. Så alt du leser og hører er ALT SPEKULASJONER... !!!! ikke noe annet inntil noen faktisk har testet det. Ikke? https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-gaming-performance-benchmarks-2x-over-gtx-1080-4k/ Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det er jo egentlig ingenting, kun noen grafer. Vi trenger skikkelige benchs for vi kan si noe, og kanskje må driverne få et par oppdateringer også før det blir helt topp. Enda 1 måned før korta kommer uansett. 3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Det er jo egentlig ingenting, kun noen grafer. Vi trenger skikkelige benchs for vi kan si noe, og kanskje må driverne få et par oppdateringer også før det blir helt topp. Enda 1 måned før korta kommer uansett. Jeg svarte på "Så alt du leser og hører er ALT SPEKULASJONER" Det er litt feil Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ikke? https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-gaming-performance-benchmarks-2x-over-gtx-1080-4k/ det er jo ingenting? kun grafer man. !!! skjønn det da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ikke? https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-gaming-performance-benchmarks-2x-over-gtx-1080-4k/ Det er fint og flott det, men det er fortsatt ikke fra noen tredjepart. Når jeg kjøper ting så liker jeg å lese tester fra tredjeparter og ikke bare lese reklamen om produktene. Prinsippet er det samme. Skal du ha det beste må du betale for det Ja.... Det er greit nok. En Ferrari ville jeg hvertfall ikke kjøpt meg. Men jeg ville aldri sagt til noen at "haha du brukte for mye penger" heller. Hva folk bruker pengene sine på er deres sak. Jeg kan likevel synes det er i overkant dyrt med Ferrari. Prinsippet er det samme. Skal du ha det beste må du betale for det Ja.... Det er greit nok. En Ferrari ville jeg hvertfall ikke kjøpt meg. Men jeg ville aldri sagt til noen at "haha du brukte for mye penger" heller. Hva folk bruker pengene sine på er deres sak. Jeg kan likevel synes det er i overkant dyrt med Ferrari. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Synes det er rart om det er omtrent lik ytelse i 1080p men over 2x ytelse i 4k Sikkert noobs som bruker AMD cpu isåfall... Cpubound for å teste skjermkort er flaut Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Man kan alltids avbestille. Om disse viser seg å bli populære i mining sammenheng, så er det greit å ha satt seg på "venteliste" allerede. De benchmarkene vil også dukke opp, som vil avgjøre i stor grad hvor mange av dem som vil være tilgjengelig. Så mye brenner det ikke for min del. Verden stopper ikke bare fordi jeg ikke får meg et 2080ti i september. I tillegg så synes jeg at prisøkningen for toppkortet er for drøy fra forrige generasjon. Så får testene vise om man gidder å bla opp de ekstra tusen for kortet. Endret 22. august 2018 av mer-hw Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Med DLSS ja. Selvfølgelig er den raskere i spill som støtter DLSS. Den har egen hardware til å oppskalere gjennom DLSS, noe ingen andre skjermkort har. Men hva med alle spill som ikke støtter DLSS? Det er vel den mer interessante delen. Hvertfall for meg akkurat nå. Får bare vente på benchmarks å se hva tallene blir. Alt annet her går bare i sirkler rundt grafer. 3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Med DLSS ja. Selvfølgelig er den raskere i spill som støtter DLSS. Den har egen hardware til å oppskalere gjennom DLSS, noe ingen andre skjermkort har. Men hva med alle spill som ikke støtter DLSS? Det er vel den mer interessante delen. Hvertfall for meg akkurat nå. Får bare vente på benchmarks å se hva tallene blir. Alt annet her går bare i sirkler rundt grafer. Da må du også vurdere spill som ikke har DLSS er det noe som er enkelt og legge inn. Så fall ser jeg ingen grunn til at de fleste legger inn den støtten for gamle og nye spill Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Jeg føler mange her på forumet er som de eldre som fikk sin første telefon eller måtte bestille billetten på nett i stedet på den lokale sjappa. Stikkord endringer. Endringer skremmer folk. Her har vi Ray Tracing og DLSS og ny teknologi og da er det normalt mange blir "njaaaa liker det gamle opplegget jeg" Akkurat som gamla som helst vil poste i den røde postkassa i stedet for å sende epost Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Kortene vil sikkert yte tjaa opptil 20-25% akkurat slik den har gjort i alle gangene de har lansert kortene. Bli ikke skuffa om du ikke får 50%+ ekstra ytelse, må ikke blande Raytracing med FPS Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Kortene vil sikkert yte tjaa opptil 20-25% akkurat slik den har gjort i alle gangene de har lansert kortene. Bli ikke skuffa om du ikke får 50%+ ekstra ytelse, må ikke blande Raytracing med FPS Dette har ingenting med Ray Tracing og gjøre. Les artikkelen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Kortene vil sikkert yte tjaa opptil 20-25% akkurat slik den har gjort i alle gangene de har lansert kortene. Bli ikke skuffa om du ikke får 50%+ ekstra ytelse, må ikke blande Raytracing med FPS Blir vel 20% ekstra ytelse med AMD cpu og 40% ekstra med Intel cpu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Da må du også vurdere spill som ikke har DLSS er det noe som er enkelt og legge inn. Så fall ser jeg ingen grunn til at de fleste legger inn den støtten for gamle og nye spillMange spill har ikke skikkelig støtte for vanlig AA engang. Har ikke såååå stor tro på industrien at jeg tror sæelig mange vil gå tilbake. Heldigvis går tiden frem og ikke tilbake. Jeg har bestilt et 2080ti jeg altså. Virker som du tror jeg prøver å snakke ned den nye serien? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Håper ytelsen til de nye korta er større enn tolmodigheten til enkelte her 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Ikke? https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-gaming-performance-benchmarks-2x-over-gtx-1080-4k/ Ytelsen uten DLSS er knapt 1.5 ganger bedre enn et 1080, det er egentlig litt for lite for å forsvare prisen, spesielt med tanke på at dette er Nvidias markedsføring (best mulig lys). DLSS ser ut til å heve ytelsen betraktelig i de nye spillene som støtter det, men hva med spillene som trenger bedre ytelse i dag? Hvordan har man tall for Shadow of the Tomb Raider? Spillet er jo ikke ute før 14. september Hva er JX3? Et kinesisk MMO? Hvorfor er det nevnt? Hvis dette er tallene for 2080 er jeg særdeles skeptisk til at 2070 skal ha høyere ytelse enn Titan Xp Jeg kjøper ikke nytt skjermkort for å få bedre ytelse i spillene som kommer, jeg vil ha bedre ytelse i spillene jeg spiller i dag. EDIT: Ifølge Anandtech skal ikke Shadow of the Tomb Raider støtte DLSS, hvorfor viser denne sliden ytelsen med og uten DLSS da? Endret 22. august 2018 av N o r e n g 3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Mange spill har ikke skikkelig støtte for vanlig AA engang. Har ikke såååå stor tro på industrien at jeg tror sæelig mange vil gå tilbake. Heldigvis går tiden frem og ikke tilbake. Jeg har bestilt et 2080ti jeg altså. Virker som du tror jeg prøver å snakke ned den nye serien? Er jo bare vente på flere tester og ytelse. Ellers er det bare kansellere kjøpet eller så har du også åpent kjøp om du kjøpte det fra Elkjøp, Komplett etc Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 EDIT: Ifølge Anandtech skal ikke Shadow of the Tomb Raider støtte DLSS, hvorfor viser denne sliden ytelsen med og uten DLSS da? Det står på listen til LegitReviews. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå