Gabri3L Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Prøv virkelige argumenter du, fremfor å kaste halen mellom beina og spy ut ad hominem pølsevev. Sorry, greia er at jeg ikke gidder kaste bort så mye av tiden min på folk som argumentere med: "Dersom du ikke forstår *** så er du dum". Slik du gjør. Derfor altså bare en "one liner" som dekket det viktigste. Hvordan fungerer egentlig RT? Hvorfor vil RT dø ut? @Theo343 Ser du teksten over her? Det er hvordan et stråmanns angrep ser ut. Hevde at jeg har sagt noe jeg ikke har sagt, for så senere å angripe den tillagte meningen i stedet for hva jeg faktisk har sagt... Gjør deg selv en tjeneste, og søk på google på "Ray Tracing in games". Du vil finne artikler som er 10 år gamle, som snakker om teknologien og hvorfor dette er fremtiden for spillindustrien. Det er du som ikke vil forstå, ser det ut som, at når 99% av alle skjermkort i verden ikke støtter dette. Ja, så må det nødvendigvis bety at spillutviklerne ikke kan droppe å gjøre ting på "gamle" måten over natta... 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten 9 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg bestilte. Får se om den blir beholdt eller ikke. Ytelsen som teller. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Sorry, greia er at jeg ikke gidder kaste bort så mye av tiden min på folk som argumentere med: "Dersom du ikke forstår *** så er du dum". Slik du gjør. Derfor altså bare en "one liner" som dekket det viktigste. Jeg har aldri brukt ordet "dum", men uvitende. Ganske stor forskjell mellom betydningen her. Uvitende er alle innenfor en haug av "topics" på en eller annen måte. Det vanlige her er å ikke snakke om noe som om man vet hva man snakker om, når det er krystallklart for folk som kan noe om emnet at personen ikke har snøring. @Theo343 Ser du teksten over her? Det er hvordan et stråmanns angrep ser ut. Hevde at jeg har sagt noe jeg ikke har sagt, for så senere å angripe den tillagte meningen i stedet for hva jeg faktisk har sagt... Du skrev dette: Nei, og om 10 år kommer de heller ikke til å støtte RT. Hvordan skal jeg "tolke" dette om du ikke mener at RT er en sak som ikke vil være der om 10 år, slik PhysX falt av? Det er du som ikke vil forstå, ser det ut som, at når 99% av alle skjermkort i verden ikke støtter dette. Ja, så må det nødvendigvis bety at spillutviklerne ikke kan droppe å gjøre ting på "gamle" måten over natta... Jeg har forklart deg at dette er teknologi som alle PC'er og konsoller i fremtiden vil ha. Du snakker som om tiden står stille og ikke går fremover. Spillutviklere vil selvsagt utvikle spill som de har gjort tidligere, men de vil også la deler av spillet bli avlastet til Tensor kjernene f.eks i nVidia GPU'er, frem til AMD også støtter dette, noe de er tvunget til å gjøre. RT er noe som man ikke trenger å bruke tid for å utvikle for. Det er noe som rett og slett bare fungerer. Det er her det virker som om du ikke helt forstår hva teknologien er for noe. Alle spill blir utviklet med lys. RT bruker lys. Hvor ligger den ekstra utviklingstiden du snakker om her? Endret 22. august 2018 av oophus3do 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Er vell ikke tvil om jeg har bestilt, jeg har også lurt sjefen på jobben til å bestille. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten 2080Ti Men skal ha minst 50% i 1440 og 4k for ikke å avbestille igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Har inne bestillingen på 2080 Gaming X. Ble for dyrt med TI dessverre. Blir morro 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 2080Ti Men skal ha minst 50% i 1440 og 4k for ikke å avbestille igjen. Kan garantere deg at du vil få 50% økelse kontra 1080TI med spill som er utviklet med dette fra bunnen av. Eventuelt spill som støtter DLSS. Antialiasing som blir kastet bort og kalkulert samtidig som neste frame, er en gedigen lettelse for "køen" av ting GPU'en må finne ut av. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Må ha det i dagens spill. WoW, Civ6, Frostbite (DA/Mass Effect) osv. Fremtiden er bare en bonus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Jeg sa at man ikke skal preordre, men så ble det poengtert at det kan brukes til å "reservere plass i køen"... Så jeg bestilte en 2080ti. Er litt spent på hvilke kort som får vannblokker nå. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Edit: Glem det, trodde reviews var på vei.. Endret 22. august 2018 av -=HellBound=- Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Jeg trengte nytt skjermkort til gaming maskina mi som akkurat nå mangler skjermkort og cpu. 1080ti ble solgt i februar for 9000 og 7800x for noen uker siden Venter nå bare på 9900k Så av 9000 kroner fra 1080Ti ble det ett RTX 2080 og 500 til øl! 5 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvem andre idioter bestillte 2080/2080ti? Kjekt å vite hvem som jeg kan diskutere 20 seriene med, som faktisk skal teste dritten Jeg bestilte Fikk ikke regningene til å strekke til denne måneden, så passet bra med et 2080Ti før neste lønning komme veltende inn på konto Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Har ikke lest så mye krangling siden sist jeg var inne i kabel-delen av forumet på Hifisentralen Dere får holde på i en mnd til før det kommer benchmarks. Noen som tør å anslå pris man maks bør betale for brukt 1080 Ti, for ikke å gå på en smell når 2070 kommer? 3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Har ikke lest så mye krangling siden sist jeg var inne i kabel-delen av forumet på Hifisentralen Dere får holde på i en mnd til før det kommer benchmarks. Noen som tør å anslå pris man maks bør betale for brukt 1080 Ti, for ikke å gå på en smell når 2070 kommer? Hvis jeg ikke kansellerer kjøpet på mitt 2080Ti forventer jeg få ca 5000 for mitt 1080Ti ROG Strix OC Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Må ha det i dagens spill. WoW, Civ6, Frostbite (DA/Mass Effect) osv. Fremtiden er bare en bonus. Jeg ville blitt overrasket om noen av dem ikke kasta inn støtte for DLSS. 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) NVIDIA GeForce RTX 2080 vs GeForce GTX 1080 Gaming Performance Benchmarks Unveiled, 4K 60HZ HDR Gaming Out of Box – More Than 50% Faster at 4K, Up To 2 Times Faster With DLSS Tech https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-gaming-performance-benchmarks-2x-over-gtx-1080-4k/ Yay!!! Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Nå kan alle som sa "20x serien er ikke noe særlig bedre enn 10x serien bla bla" ta seg en bolle Regner med de som satt på gjerdet ikke trenger vente lenger. Regner med forhåndsbestillinger går i været nå Endret 22. august 2018 av Straffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå