Chavalito Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nei, den "pukkelen" skjønner ikke jeg heller, men den skal vekk og så setter jeg på en EK bro mellom kortene. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Huskeliste: *Teste ut* https://www.dsogaming.com/news/here-is-how-you-can-completely-fix-the-annoying-dx12-stutters-even-with-ray-tracing-in-control/ Takker for tips. Testet ut på Division 2. Funket som en kule. All stotring er borte. Kjører på en 5960x/2080 i 4k. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Takker for tips. Testet ut på Division 2. Funket som en kule. All stotring er borte. Kjører på en 5960x/2080 i 4k. God tilbakemelding Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det "Exploit Protection" greiene fjerna ikke stutter fra BF5 i DX12 mode. Jeg fikk endelig rota meg til å kjøpe BF5. Spilt bare 45 min så langt for å teste, men så langt synes jeg det er mer moro enn BF1. Ser også at det utnytter flere CPU tråder også, så godt å se at min 9900K får noe å bryne seg på. Nizzen, har du alt på Ultra i BF5, eller har du tweaka ting litt for høyere framerate? Noen tips? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Det "Exploit Protection" greiene fjerna ikke stutter fra BF5 i DX12 mode. Jeg fikk endelig rota meg til å kjøpe BF5. Spilt bare 45 min så langt for å teste, men så langt synes jeg det er mer moro enn BF1. Ser også at det utnytter flere CPU tråder også, så godt å se at min 9900K får noe å bryne seg på. Nizzen, har du alt på Ultra i BF5, eller har du tweaka ting litt for høyere framerate? Noen tips? Viktigste er jo Reshade med luma eller adaptive men bruker du dx12 så kan du teste Nvidia Freestyle sharpening siden TAA implementeringen til Dice suger balle.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Viktigste er jo Reshade med luma eller adaptive men bruker du dx12 så kan du teste Nvidia Freestyle sharpening siden TAA implementeringen til Dice suger balle.. Som jeg nevnte, DX12 mode har litt stutter så nei vil ikke bruke det. Dessuten bildekvaliteten er bra som den er egentlig i BF5. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Som jeg nevnte, DX12 mode har litt stutter så nei vil ikke bruke det. Dessuten bildekvaliteten er bra som den er egentlig i BF5. Om du synes at ekstremt blurry er bra så er det flott det Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Om du synes at ekstremt blurry er bra så er det flott det Nå spilte jeg BF5 i bare 45 min og det var action hele tida, så nei la ikke merke til det da Siden DX12 gir stutter, så er jo det uaktuellt uansett å bruke. Men Reshade går sikkert an. Spørs bare hvor krevende det blir. Man vil jo at fps er over 120 iallefall. Nå har du også ditt 2080Ti kort på 2145 Mhz, mens mitt er for øyeblikket bare på 1920 Mhz, så det betyr sikkert litt også. Edit : Er det denne du bruker? : https://reshademanager.com/presets/battlefield-5-enhancer Endret 7. september 2019 av Betroz Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Nå spilte jeg BF5 i bare 45 min og det var action hele tida, så nei la ikke merke til det da Siden DX12 gir stutter, så er jo det uaktuellt uansett å bruke. Men Reshade går sikkert an. Spørs bare hvor krevende det blir. Man vil jo at fps er over 120 iallefall. Nå har du også ditt 2080Ti kort på 2145 Mhz, mens mitt er for øyeblikket bare på 1920 Mhz, så det betyr sikkert litt også. Edit : Er det denne du bruker? : https://reshademanager.com/presets/battlefield-5-enhancer Mister bare et 2-3% ytelse sies det,men merker ikke forskjell jeg. Bruker denne: https://reshade.me/ så legger du til luma eller adaptive eller begge fra pakken (du kan styre hvilket du vil bruke og hvor mye sharpening osv) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Mister bare et 2-3% ytelse sies det,men merker ikke forskjell jeg. Bruker denne: https://reshade.me/ så legger du til luma eller adaptive eller begge fra pakken (du kan styre hvilket du vil bruke og hvor mye sharpening osv) Den jeg fant har litt bedre GUI. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Den jeg fant har litt bedre GUI. Nice find. Skal teste den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Spillet kjører over all med høyere FPS i DX12 her, men med tider dropper FPS sikkert 40-50% sånn uten videre. Dette skjer i ett sekund og to. I DX11 er det mer konstant men med betraktelig lavere FPS, og uten disse forferdelige sudden fps drop styret Det reshade greiene skal jeg ta en titt på forresten Endret 7. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Spillet kjører over all med høyere FPS i DX12 her, men med tider dropper FPS sikkert 40-50% sånn uten videre. Dette skjer i ett sekund og to. I DX11 er det mer konstant men med betraktelig lavere FPS, og uten disse forferdelige sudden fps drop styret Jeg vil heller ha en stabil 120 fps, enn en fps som hopper fra 170 og ned til 70 f.eks. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Jeg vil heller ha en stabil 120 fps, enn en fps som hopper fra 170 og ned til 70 f.eks. DX 11 funker superbra med de nyeste driverene. Future frame rendering må jo være på. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 DX 11 funker superbra med de nyeste driverene. Future frame rendering må jo være på. Etter siste oppdatering og siste gpu driver så kjører ffr off omsider 100% hos meg (ingen forskjell mao). Lenke til kommentar
G Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Spillet kjører over all med høyere FPS i DX12 her, men med tider dropper FPS sikkert 40-50% sånn uten videre. Dette skjer i ett sekund og to. I DX11 er det mer konstant men med betraktelig lavere FPS, og uten disse forferdelige sudden fps drop styret Det reshade greiene skal jeg ta en titt på forresten Er Microsoft på ballen til å fikse det da? De har jo en Xbox-relatert portefølje i navnet også på PC som de bare må få til å stemme (jeg mener med det at det satses mer på gaming nå derfra) optimalt for seg selv. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Etter siste oppdatering og siste gpu driver så kjører ffr off omsider 100% hos meg (ingen forskjell mao). Nevermind, testet nå og det må ha vært noe bugs sist jeg testet Kjører mye bedre enn før, men mister fortsatt endel fps Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) DX 11 funker superbra med de nyeste driverene. Future frame rendering må jo være på. Hvordan er det med input-lag? Var vel ankepunktet ved å ha det på, i hvert fall i starten? Endret 7. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Hvordan er det med input-lag? Var vel ankepunktet ved å ha det på, i hvert fall i starten? Ikkje merket noe, men prøv da vel! JEg får iallefall VELDIG høy fps med dx11 nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Skal oppdatere drivere og prøve neste uke når jeg er hjemme Shitload med jobb og så vi får se om PC'en i det hele tatt får brukstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå