N o r e n g Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Beste 2080 Ti man kan skaffe seg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Beste 2080 Ti man kan skaffe seg?Jeg snakket om beste kjøpet da Har selv 9900k med 2080ti FE med ek vannkjøling. Kjølinga koster halvparten av kortet Yter meget bra Endret 2. mars 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Beste 2080 Ti man kan skaffe seg? Hvilken blokk bruker du? Litt smålik barrowblokka jeg bruker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 Står eisblock på bildet, noe som er Alphacool sin eller.no Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Kunne godt tenkt meg AIO ferdig innstallert på skjermkort selv, men neste gang jeg kjøper skal jeg kjøpe et som har eller får full kjøleblokk fra EK. Det jeg har nå finnes det ikke fullblokk til, og det er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 Kunne godt tenkt meg AIO ferdig innstallert på skjermkort selv, men neste gang jeg kjøper skal jeg kjøpe et som har eller får full kjøleblokk fra EK. Det jeg har nå finnes det ikke fullblokk til, og det er litt kjedelig. Derfor kjøpte jeg FE dag 1, for å få vann med en gang. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Derfor kjøpte jeg FE dag 1, for å få vann med en gang.Har ingen planer om skjermkort denne generasjonen. Måtte ha gått for 2080ti for å ha fått noe særlig ytelseshopp, og det ble litt for dyrt. Satser på 3080ti på dag 1. 1080ti holder en stund til mitt bruk. Jeg spiller lite fps. Det går mest i offline spill på PCen min, så om frameraten holder seg over 80 er jeg fornøyd. Må nok uansett oppgradere resten av riggen før jeg tar skjermkortet. Endret 2. mars 2019 av RRhoads Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Har ingen planer om skjermkort denne generasjonen. Måtte ha gått for 2080ti for å ha fått noe særlig ytelseshopp, og det ble litt for dyrt. Satser på 3080ti på dag 1. 1080ti holder en stund til mitt bruk. Jeg spiller lite fps. Det går mest i offline spill på PCen min, så om frameraten holder seg over 80 er jeg fornøyd. Må nok uansett oppgradere resten av riggen før jeg tar skjermkortet. Det blir trolig ingen 3xxx serie på Nvidia denne gangen om Amd lanserer sine 3xxx skjermkort i år, årsaken til at de kommer med den Navngivningen er at de har også 3xxx serien med cpu'er og ønsker å gjøre det enklere for kundene sine å vite at de nye skjermkortene har en sammenheng med cpu'ene. Over til noe mer drastisk : Amd og Nvidia sin overproduksjon av skjermkort ser ut til å vare helt fram til sommeren, så ikke forvent at prisene faller drastisk på 20xx serien, men det kan være at prisene reduseres litt om kildene mine har rett. Her er litt lesning fra Venturebeats angående overproduksjonen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Det blir trolig ingen 3xxx serie på Nvidia denne gangen om Amd lanserer sine 3xxx skjermkort i år, årsaken til at de kommer med den Navngivningen er at de har også 3xxx serien med cpu'er og ønsker å gjøre det enklere for kundene sine å vite at de nye skjermkortene har en sammenheng med cpu'ene.Hehe. AMD har ikke helt troen på intelligensen til kundene sine. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Hehe. AMD har ikke helt troen på intelligensen til kundene sine. Ja, bare vent så ser du at du vil finne dem i grønne bokser merket med 3000 BFG serien. Endret 2. mars 2019 av Malvado Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja, bare vent så ser du at du vil finne dem i grønne bokser merket med 3000 BFG serien.Jeg refererte til at AMD ville at kundene skulle vite at den nye serien hadde en sammenheng med CPUene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg refererte til at AMD ville at kundene skulle vite at den nye serien hadde en sammenheng med CPUene. Og jeg kontret med en referanse til Doom , men ikke alle som ser den med en gang ;-) Rett og slett litt BFG humor : https://doom.fandom.com/wiki/BFG_9000_(Doom_2016) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Hva skjedde med tilgangen til 2080 Ti tro? Etter at jeg fikk mitt for noen uker siden har ikke Komplett hatt noen kort på lager de gangene jeg har vært inne og titta for moro skyld. De hadde jo stort sett noe inne tidligere, og jeg hadde ikke regna med enda dårligere tilgjengelighet etter 5-6 måneder mtp. den katastrofalt dårlige lanseringa. Endret 3. mars 2019 av Dellers Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Det er veldig vanlig for produsenter i disse dager å produsere på bestilling. NVIDIA selger ikke enormt av disse kortene, så det kan tenkes de ikke ønsker å ha lagerene fulle av dritt de ikke får solgt. Lager er dårlig business. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Hva skjedde med tilgangen til 2080 Ti tro? Etter at jeg fikk mitt for noen uker siden har ikke Komplett hatt noen kort på lager de gangene jeg har vært inne og titta for moro skyld. De hadde jo stort sett noe inne tidligere, og jeg hadde ikke regna med enda dårligere tilgjengelighet etter 5-6 måneder mtp. den katastrofalt dårlige lanseringa.Kommer stadig inn, men dette er den desidert mest populære modellen. De forsvinner ut før de blir synlig på lager. Altså de som bestiller får. Skal man vente til de kommer på overskuddslager, må man nok vente... Lol leste 2080ti trio Når komplett.no har solgt ut tilogmed "billigmerket" zotac 2080ti, så har de faktisk solgt rimelig mange 2080ti ! Ikkje lenge siden de hadde mange 100 på lager. Endret 3. mars 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Det er vel begrenset hvor mye en kan fucke opp siden nVidia har en haug med føringer på design basert på krav og behov, men det lønner seg som regel å kjøpe kvalitet. Spesielt om de bruker gode caps, som vanligvis er det som feiler over tid. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 Hva skjedde med tilgangen til 2080 Ti tro? Etter at jeg fikk mitt for noen uker siden har ikke Komplett hatt noen kort på lager de gangene jeg har vært inne og titta for moro skyld. De hadde jo stort sett noe inne tidligere, og jeg hadde ikke regna med enda dårligere tilgjengelighet etter 5-6 måneder mtp. den katastrofalt dårlige lanseringa. Mange på lager her: https://www.proshop.no/?s=2080+ti Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Fordi den var slik på mobilen av en eller annen grunn. Viser ikkje om det er med eller uten moms på mobilen her. Fornøyd gamlefar? Nope, hehe. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Da fikk jeg endelig surret meg til å bestille et EVGA RTX 2080 Ti Black Endret 6. mars 2019 av IceBlitz Lenke til kommentar
jeey Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hvordan er det med 3parts "AIO" til f.eks MSI 2080ti Trio X ? Eneste jeg finner av blokker er Bitspower Lotan og det blir vel fort full custom bygg. Er litt lei av jetjageren når man spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå