mackanz Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Tok en kjapp test på den nye dlss 3dmark testen. Ser ikke forskjell jeg, eller om noe så holder jeg en knapp på dlss on. Men uansett da; pene 50% bedre ytelse!! dlss test.jpg Inte väldigt stor skillnad mot 2080ti i alla fall. Fick 40/56. Räknar med att detta enbart belastar GPU. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 RTX 2080 Ti -hvilket kort er det beste kjøpet pris/ytelse? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) RTX 2080 Ti -hvilket kort er det beste kjøpet pris/ytelse? Billigste Palit kostet vel 11500kr forige uke eller.no Endret 5. februar 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Billigste Palit kostet vel 11500kr forige uke eller.no Ville du kjøpt den..? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Ville du kjøpt den..? 2 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Ville du kjøpt den..? Jeg har vært her, en stund. Vel, sjekk dette: Endret 5. februar 2019 av Din_Laban Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg har vært her, en stund. Vel, sjekk dette: Neida, bare at jeg ikke har opplevd nizzen til å gå for et billig alternativ. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Neida, bare at jeg ikke har opplevd nizzen til å gå for et billig alternativ. Nei, jeg utfordret han bare litt på den der. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2019 Ville du kjøpt den..? Hadde den kommet ut tidelig, så hadde jeg kjøpt den for 11500kr og slengt på EK vannblokk. Samme som jeg gjorde med 2080ti FE Referanse pcb på palit. Altså perfekt for EK vannblokka. 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Er veldig imponert over DLSS i 3dmark, 100fps i 1080p, med bare 2080 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg har vært her, en stund. Vel, sjekk dette: Den videoen er sånn ca. 99,99% sikkert "Fake news". Opprettet 22 september på en kanal ingen har hørt om, med målinger for ROG Strix som ikke var lansert, og med tilgang til flere modeller enn selv folk som Linus og Jayz2C bare kunne drømt om på det tidspunktet. Den siste 00,01% er fordi demmes hovedgeskjeft tilsynelatende var Crypto mining, så i teorien kan de ha hatt kjempegode kontakter til å skaffe skjermkort. Men om de driver med mining, så kjører de nok heller kortene i en mining rig og tjener penger på dem slik, enn på å lage en video som "ingen" (55 000 views) ser, med "affiliate links" til Amazon som inntektskilde... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Den videoen er sånn ca. 99,99% sikkert "Fake news". Opprettet 22 september på en kanal ingen har hørt om, med målinger for ROG Strix som ikke var lansert, og med tilgang til flere modeller enn selv folk som Linus og Jayz2C bare kunne drømt om på det tidspunktet. Den siste 00,01% er fordi demmes hovedgeskjeft tilsynelatende var Crypto mining, så i teorien kan de ha hatt kjempegode kontakter til å skaffe skjermkort. Men om de driver med mining, så kjører de nok heller kortene i en mining rig og tjener penger på dem slik, enn på å lage en video som "ingen" (55 000 views) ser, med "affiliate links" til Amazon som inntektskilde... Du kan ha rett i det du sier. Glemte å sjekke datoen der. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Litt å lese da en stor aktør solgte aksjer for 3.6 milliarder "Softbank Sells Entire $3.6 Billion Nvidia InvestmentSoftbank Sells Entire $3.6 Billion Nvidia Investment" https://www.tomshardware.com/news/softbank-sells-nvidia-shares,38564.html Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hadde den kommet ut tidelig, så hadde jeg kjøpt den for 11500kr og slengt på EK vannblokk. Samme som jeg gjorde med 2080ti FE Referanse pcb på palit. Altså perfekt for EK vannblokka. Har de samme garanti om du bytter kjøler som evga har? https://www.komplett.no/search?q=Palit Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 I statene er det ikke lov å si at en garanti blir brutt selv om man fjerner et klistremerke. Det betyr ikke en dritt hva produsentene sier .. det å ta av en kjøler er ikke nok til å bryte noen garanti. Jeg ville ikke bli overrasket over at det norske rettsapparat vil se på dette på samme vis. Jeg har aldri brydd meg med disse void advarselene, og har aldri møtt motstand hos butikkene heller.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hehe, hva de gjør i usa er ikke det samme som gjøres i norge. Evga sier ikke noe om usa vs norge Lurte på garantien vs palit vs evga om du bytter kjøler Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hehe, hva de gjør i usa er ikke det samme som gjøres i norge. Evga sier ikke noe om usa vs norge Lurte på garantien vs palit vs evga om du bytter kjøler Garantien gir deg stort sett aldri flere rettigheter enn du har krav på som forbruker i Norge, derfor nevnes garanti praktisk talt aldri av elektrobutikker. Ta Asus for eksempel, de gir 3 år garanti på en del hovedkort, som er fullstendig irrellevant all den tid du har krav på 5 år reklamasjonsrett i Norge. 1 Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Blir en fin helg! Dyr, men fin... 3 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Gratulerer med Trio kort!Tilbud: https://prisguiden.no/produkt/nvidia-geforce-rtx-2080-ti-340456?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=340456&utm_content=button Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Garantien gir deg stort sett aldri flere rettigheter enn du har krav på som forbruker i Norge, derfor nevnes garanti praktisk talt aldri av elektrobutikker. Ta Asus for eksempel, de gir 3 år garanti på en del hovedkort, som er fullstendig irrellevant all den tid du har krav på 5 år reklamasjonsrett i Norge. Jepp, 3år garanti + 2år reklamasjon=5år. Har jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå