Kuldesjokk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Siden for Norge fungerer ikke (MSI). Spurte komplett og de fikk visst nye koder ila et par dager som gikk ut på epost til de som hadde handla. Chatta med de igjen, de visste ikke enda om dette gjaldt folk som handla før 20.11 Litt teit, siden jeg i teorien da kan velge angrerett, så bestille kortet på nytt Men, det er jo ikke komplett som setter vilkårene, så ikke noe negativt mot de. Endret 21. november 2018 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg skal prøve, men har ikke høye forhåpninger. Kjøpte i begynnelsen av mnden Er mulig å få BF V gratis, selv om man kjøpte RTX før denne "promotion" kom til nye kort asushttps://www.asus.com/event/vga/BattlefieldV/msihttps://www.msi.com/Promotion/game-on-game-rtxgigabytehttps://www.aorus.com/event-detail.php?i=838zotachttps://www.zotac.com/my/page/redeem-Battlefield-V Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 MSI RTX 2080 Duke OC, er det referanse PCB? Tenker om EK blokka passer. Sjekka kompatibilitetslista og fant det ikke, men kan jo være at de ikke har fått noen bilder av kretskortet. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) mhm Bestilte MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio for 30 dager siden fra Komplett i påvente av at 2080ti aldri ble tilgjengelig. Nå har de blackfriday salg med -760kr + BFV Endret 21. november 2018 av Sinusn Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) MSI RTX 2080 Duke OC, er det referanse PCB? Tenker om EK blokka passer. Sjekka kompatibilitetslista og fant det ikke, men kan jo være at de ikke har fått noen bilder av kretskortet. Alle bilder jeg har sett tilsier reference mhm Bestilte MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio for 30 dager siden fra Komplett i påvente av at 2080ti aldri ble tilgjengelig. Nå har de blackfriday salg med -760kr + BFV Komplett sier jo at de prismatcher seg selv, så verdt å sjekke før en eventuell "retur"? Endret 21. november 2018 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
BillyPilgrim Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg skal prøve, men har ikke høye forhåpninger. Kjøpte i begynnelsen av mnden Elkjøp ordnet med promokode for RTX2070 som kom i posten i går. Og det kortet har jeg ventet på en stund. Verdt å vente synes jeg. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Alle bilder jeg har sett tilsier reference Komplett sier jo at de prismatcher seg selv, så verdt å sjekke før en eventuell "retur"? De prismatcher med gavekort, men da er ikke BF5 innkludert. Vurderer og bytte til MSI GeForce RTX 2080 Duke OC - sparer 1000kr + BF5 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Veldig fornøyd med mitt Duke. Ble lovet svar fra komplett ila et par dager på om jeg fikk kode enda jeg bestilte det 17.November, får se etter svar. Lenke til kommentar
Arnep Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Elkjøp ordnet med promokode for RTX2070 som kom i posten i går. Og det kortet har jeg ventet på en stund. Verdt å vente synes jeg. Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Veldig fornøyd med mitt Duke. Ble lovet svar fra komplett ila et par dager på om jeg fikk kode enda jeg bestilte det 17.November, får se etter svar. Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt Har sendt mail til Komplett selv angående det samme. Forsto det slik på Komplett at de hadde en dialog med Nvidia på saken. Lenke til kommentar
BillyPilgrim Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt Jeg tok kontakt med Elkjøp kundeservice på chat og de diskuterte dette internt. Fikk så kode på epost. Men komplett.no er kanskje ikke så greie...Hvis du kjøpte hos Elkjøp så ta kontakt på ny. Endret 21. november 2018 av BillyPilgrim Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Til dere som har kjøpt flere enn et kort, og/eller har BFV allerede, så er jeg intr. for en rimelig penge. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Er det standard eller deluxe? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 standard. Jeg ble kontakta av Product Coordinator - Customer Care. Han informerte om at jeg var utenfor kampanjen, men her har du en kode. Så jeg takka for god service som alltid Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Heads up hvis noen har en ekstra pass for BF V =) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Sendte mail til Komplett, krysser fingra på gratis Battlefield V Lenke til kommentar
xRun Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Endelig melding om sending av Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Gaming OC.Hadde etpar forskjellige på radaren, bestilling inne flere steder, tok den som kom først. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 standard. Jeg ble kontakta av Product Coordinator - Customer Care. Han informerte om at jeg var utenfor kampanjen, men her har du en kode. Så jeg takka for god service som alltid På Komplett du også? Da krysser jeg fingrene, kjipt å måtte benytte returrett for å kjøpe nøyaktig samme vare til nøyaktig samme pris.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ja, hos Komplett Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/PNYRTX2080TI/pny-geforce-rtx-2080-ti-xlr8-gaming-oc-graphic-card-11gSer dette er på tilbud i morgen. Prøver å finne reviews på youtube, men finner bare dårlige med microsoft sam stemme.. pny var vell ganske store tidligere innenfor skjermkort?Må si prisen er veldig god, men er usikker på om dette er et kort som bråker veldig mye! Selv er jeg ute etter et kort som bråker minst mulig, men strix kortene koster jo en fot og en armEDIT:Fant faktisk en test her: Hørres jo bra ut! Endret 22. november 2018 av MrMidget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå