Gabri3L Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 For noen priser Komplett har. Hvem er det som er villig til å bla opp 8000kr for et gammelt kort når man får nytt 2080 til samme pris? Man får ingen 1080Ti under 7500,- i butikk, så 8000,- er ikke så himla gæli. komplett er jo sjelden billigst.. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Man får ingen 1080Ti under 7500,- i butikk, så 8000,- er ikke så himla gæli. komplett er jo sjelden billigst.. Var ikke bare ment til Komplett. Man skulle jo tro at butikkene ville bli kvitt gammelt tech, men de sparer det kanskje til Black Friday? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Hvis man driver med GPGPU kan faktisk de ekstra 3GB-ene være mer nyttig enn eventuelt RTX-kjerner, men det er dog et ganske snevert marked. Ja håper virkelig det er mer nyttig enn Rtx ?? Endret 6. november 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Var ikke bare ment til Komplett. Man skulle jo tro at butikkene ville bli kvitt gammelt tech, men de sparer det kanskje til Black Friday? Jeg tror trygt du kan anta at de blir kvitt kortene på det prispunktet de er på. Ellers ville de jo satt ned prisen eller kjørt kampanjer/tilbud. Black Friday blir nok en slik anledning.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Hvis man driver med GPGPU kan faktisk de ekstra 3GB-ene være mer nyttig enn eventuelt RTX-kjerner, men det er dog et ganske snevert marked. Ikkje søren om eg ofrer tensor cores mot usle 3GB ekstra! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ikkje søren om eg ofrer tensor cores mot usle 3GB ekstra! Mange som driver med GPGPU som ikke driver med maskinlæring Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Har bestilt "Asus Geforce RTX 2070 Turbo" til 4495 men lurer på om jeg vil ha igjen for å bestille "MSI Geforce RTX 2070 Armor" til 5100 istedet. Kan jeg regne med mye mindre viftestøy eller andre fordeler ved sistnevnte kort? Kommer jo stort sett til å ha headset på når kortet blir tungt belastet i spill, så vet ikke om det er vits å prioritere viftestøy. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Flott av Elkjøp og levere selv om det var feilprising ??? 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Flott av Elkjøp og levere selv om det var feilprising ??? Gratz! Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Flott av Elkjøp og levere selv om det var feilprising ??? Bra pris men ikke nødvendig feilprising. Venter på det samme kortet selv.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Bra pris men ikke nødvendig feilprising. Venter på det samme kortet selv.. Regner bare med at det var feilprising siden det skjedde samme dag de la korte ut for salg, og kun noen timer den dagen de solgte det 4995.- uten å merke det med tilbud eller lignende. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja, men så har de hatt pengene mine på konto langt over en måned også så jeg synes ikke synd på Elkjøp når det jeg bestilte fra dem kommer til meg. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ble beløpet trukket over 1 mnd før varen ble sendt? Trodde ikke det var standard .. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 De kuket de jo til for meg siden de endret innloggingssystem slik at det meste av mine opplysninger forsvant i konvertereringen. Takk, Microsoft-innloggingssystem. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Oki, 1.5 år siden jeg søkte pp 1080ti Ancient hardware Send meg ett av dine brukte gratis da .) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) I følge Gamer Nexus er lagrene til produsentene nå straks tomme for 1080Ti. Så "no need to panick" blant de som ønsker å selge sine brukte 1080Ti om 6-12mnd. Ergo er det heller ingen grunn for butikkene å skru ned prisene på 1080Ti da lagrene snart er tomme, nye RTX er svindyre og etterspørselen etter 1080Ti fortsatt er høy. Bruktprisen på disse vil nok holde seg på et pent nivå. Mitt eneste håp er at kryptovaluta mining generelt sett blir mindre attraktivt på RTX både pga. krypto markedet generelt men også pga. arkitekturendringene som gjøres. Samt at både Nvidia og AMD styrer seg vekk fra det markedet med disse gaming produktene. De vil nok fortsatt være ettertraktet i annet GPGPU arbeid så lenge man har CUDA og OpenCL (som er fantastiske verktøy) og nå også AI men krytpovaluta flommen var ikke bra for pc gamere. Men nå tilhører jeg også de som synes det er galskap vi bruker en betydelig andel av strømproduksjon til kryptomining og alle disse enorme komersielle kryptomining hallene som popper opp overalt. Endret 6. november 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Send meg ett av dine brukte gratis da .) Alle solgt til folk her på forumet 2 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Flott av Elkjøp og levere selv om det var feilprising 4999kr for dobbel vifte 500kr rimeligere for turbo vifte? eller er det oc versjon. Dvs 1600mhz ikke 1400mhz. Endret 6. november 2018 av pizzafordi Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 4999kr for dobbel vifte 500kr rimeligere for turbo vifte? eller er det oc versjon. Dvs 1600mhz ikke 1400mhz. https://www.elkjop.no/product/gaming/pc-komponenter/13569/msi-geforce-rtx-2070-gaming-z Mitt ligger på posten. Skal hentes etter jobb idag Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ser det ligger flere 2080 Ti ute på finn nå, for de som kanskje begynner å føle seg litt desperate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå