magnusavr Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Skal uansett vannkjøles, så FE fungerer for min del, men hvordan er det med norsk mva når man bestiller fra Nvidia, er dette inkludert i 12700,-? Ja det er inkludert. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har fått både windforce og Armor kortet jeg bestilte. Men har ikke hatt tid til å teste noe enda, og vurderer å bare vente til jeg ser om jeg får kortet fra Elkjøp, og så teste alle tre på likt. Men er usikker på om jeg skal gidde. Elkjøp kortet har jo "A" chip, og er nesten garantert raskest uansett, og selv om et av de andre, eller begge skulle vise seg å kunne overklokkes like høyt, så er jo uansett Gaming Z kortet mest verdt på bruktmarkedet senere. Så når det koster det samme... Jeg får se om jeg får ånden over meg. Kan du ta bilde av dem ved siden av hverandre? 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Kan du ta bilde av dem ved siden av hverandre? Hvordan på siden av hverandre? Mener du for å se tykkelsen på kortene, eller lengde og bredde? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Hvordan på siden av hverandre? Mener du for å se tykkelsen på kortene, eller lengde og bredde? Begge deler hadde vært flott MSI VS Zotac 2080ti: Endret 24. oktober 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Vis de skjermkortene vokser i samme eksponsiel størrelse til neste generasjon, må jeg ha nytt kabinnet. Ikke nok plass til 360 aio kjøler etter jeg satt inn 2080 Trio Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Vis de skjermkortene vokser i samme eksponsiel størrelse til neste generasjon, må jeg ha nytt kabinnet. Ikke nok plass til 360 aio kjøler etter jeg satt inn 2080 Trio Jeg må ha ny leilighet! Skal se om jeg kan få tatt noen bilder i kveld.. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ingen som har lyst til å straffe NVIDIA litt? Hoppe over denne gen og vente til den neste heller? Mange som er lei nå og ikke kun i Norge. Kun 1 av 3 jeg kjenner som har fått sitt 2080 ti. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Jeg hopper glatt over ? Har avbestilt 9900K også for den saks skyld .. Det gav ikke mening for meg til mitt bruk å invistere i noe av dette. Endret 24. oktober 2018 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Jeg hopper nok over men kun pga. pris. Med mindre prisene endrer seg en del. Jeg tror heller ikke vi må vente 2 år på neste iterasjon. Endret 24. oktober 2018 av Theo343 1 Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Lest igjennom litt gamle posts her. Ang. det høye prisnivået på RTX-serien tror jeg rett og slett er fordi overproduksjon av 10xx serien grunnet unaturlig etterspørsel under crypto-rushet. Tipper at når de klarer å få unna lagrene med 10xx serien så vil prisen på RTX serien også synke litt. Noen som har noe mer informasjon om hvordan A og ikke A chip overklokker ift. hverandre? Tenkte også på det med fabrikk-overklokking. Er ikke det bare blitt til en salgs gimmick grunnet den nye innebyggede overklokkingsfunksjonen den nye RTX serien har? Endret 24. oktober 2018 av €tt@n Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ikke mye forskjell mellom A og non-A versjonene. Førstnevnte booster til ca 2000/2100 Mhz, mens sistnevnte typisk topper på 1900 Mhz. Men det er selvfølgelig unntak. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 La merke til det. Ingen endring på bestilling min iallfall. Elkjøp har i hvert fall trukket beløpet, ikke bare reservert, fra Mastercard-kontoen min så ting har i hvert fall skjedd. Jeg kommer på ingen måte til å akseptere at Elkjøp eventuelt bytter kortet mot et av kortene som har blower-style kjøler. Lenke til kommentar
ikariam1234 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ser det er noen som fikk benyttet seg av dette https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=132339160 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Heh, fiffig. Litt tidlig ute kanskje. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Lest igjennom litt gamle posts her. Ang. det høye prisnivået på RTX-serien tror jeg rett og slett er fordi overproduksjon av 10xx serien grunnet unaturlig etterspørsel under crypto-rushet. Tipper at når de klarer å få unna lagrene med 10xx serien så vil prisen på RTX serien også synke litt. En annen årsak kan være at ved lansering av neste generasjon så risikerer de å ha konkurranse fra Intel og AMD. Gir mening å melke hva de kan nå så lenge det ikke er noen konkurranse om å tilby mer for mindre. Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Nysjerrig du betaler 1000kr extra for oc versjon, er det ikke bare å overklokke selv? Går ut ifra kortet er likt med bakpalte og samme kjøler, men ikke nødvendigvis samme chip. Leste tidligere at noen rimeligere versjoner hadde en litt annen chip, var Tilsatt en "A" i seriekoden på chippen. Skal være ærlig å si jeg ble dritlei av å få tullesvar fra komplett når den uklokkede versjonen kom, som jeg først hadde bestilt. De har null oversikt, og visste ikke engang om de 5 som var forventet på lager var tillegg til de som var bestilt allerede. Men virker som å gå for den rimeligere versjonen og klokke er løsningen. Ser jo også i ettertid de har skrudd opp prisen på den uklokkede med 600kr. Så burde kanskje beholdt bestillingen men gjort er gjort Endret 24. oktober 2018 av Nolimits Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Kan du ta bilde av dem ved siden av hverandre? Aorus 1080Ti for Scale. Gigabyte RTX2070 Windforce MSI RTX2070 Armor Kommer ikke helt over hvor knøla smått Windforce kortet er. Her sammen med Armor kortet, og på neste bildet mellom Aorus 1080Ti og ROG Strix 1080. Veier nesten ingenting heller. Kjenner jeg mista litt trua på akkurat det kortet nå. Armor kortet derimot, er et beist, skulle ikke forundre meg om det matcher vekta på 1080Ti kortet.. Endret 25. oktober 2018 av Gabri3L 3 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 En liten update angående min sak med Nvidia Store som Digital River drifter. For de som ikke har fått det med seg fikk jeg altså en lasertoner i stedet for et RTX 2080. De lover og lyger hele tiden. Etter flere mailer og telefoner så har de ikke engang klart å sende meg returinformasjon på toneren. De venter på "confirmation" å en masse piss av unnskyldninger kommer hver gang jeg sender mail. Vil advare ALLE mot å bruke nvidia store, i tilfelle det skulle oppstå noe som helst problemer. Får du produktet er det sikkert greit, men ved problemer er det som tidligere nevnt det VERSTE jeg har vært borti av kundeservice. Jeg er så forbanna at jeg har ikke ord... 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) -Code Error 101010111011011101 Endret 26. oktober 2018 av Malvado 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Ser komplett har oppdatert leveringsdato til 2 desember for samtlige 2080 TI kort. Ser også at i9 lar vente på seg. Hva gjør en? Biter i det sure eplet og venter eller går en for 2080 kort med i9-9700k \i7-8700k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå