Gabri3L Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Er det noe spill(ikke demo) på nåværende tidspunkt støtter RayTracing? Claybook. Trenger ikke RTX kort en gang. 1 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Claybook. Trenger ikke RTX kort en gang. imponerende Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 nVidia har solgt inngått partnerskap, teasing og pipeline mer enn å vise til ferdige produkter, men de kommer nok dem, det trengs nok bare noen tuber tålmodighet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Er det noe spill(ikke demo) på nåværende tidspunkt støtter RayTracing? Nope ikke enda. Nyeste Tomb Raider får vel det patched inn etterhvert. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Appropo tombraider: (var jo på tilbud )7980xe @ 4600mhz2x 2080ti tri x @Stock DX 12"Highest" preset3440x14404k samme preset Peak watt fra veggen er 849w Endret 22. oktober 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Ganske lav min. fps? :O Ellers kongetall. Endret 23. oktober 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ganske lei av komplett nå... vet at det selvsagt peker tilbake på leverandør, men de kan i det minste ha skikkelige svar. Trio X var BEKREFTET inn på lager 19. oktober, altså ikke bare en usikker, forventet dato. komplett.png Jeg snakket med de flere ganger på fredagen og de bekreftet at denne statusen betydde at leverandør hadde sendt kortene av gårde og om det var en forsinkelse nå så var det bare pga. forsinket transport e.l. Likevel, i dag har de oppdatert status til "forventet 15. november"... altså helt i ørska igjen. Dette kortet ble bestilt 20:37 den 20. august, så relativt tidlig... Nå har det samme usikre leveransedato som et kort som ble bestilt 15. september. Stoler ikke noe som helst på køsystemet til komplett lenger eller måten de håndterer dette på - leverandørproblem eller ikke. edit: fikset dato. edit2: fikset en dato til Dette sier vel egentlig alt om hvor katastrofalt dårlig denne lanseringa har vært. Komplett har fått inn 2080 Ti Trio minst to ganger, men å ha bestilt 37 minutter etter at forhåndsbestilling var mulig var altså ikke tidlig nok til å få et kort på en av to leveringer første måned etter faktisk lanseringsdato. Det er rett og slett latterlig og elendig. Skal tro om 2080 Ti noen gang blir hyllevare? Med dagens tempo kommer det til å ta mange, mange måneder før forhåndsbestillingene er i orden. 1 Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ganske lei av komplett nå... vet at det selvsagt peker tilbake på leverandør, men de kan i det minste ha skikkelige svar. Trio X var BEKREFTET inn på lager 19. oktober, altså ikke bare en usikker, forventet dato. komplett.png Jeg snakket med de flere ganger på fredagen og de bekreftet at denne statusen betydde at leverandør hadde sendt kortene av gårde og om det var en forsinkelse nå så var det bare pga. forsinket transport e.l. Likevel, i dag har de oppdatert status til "forventet 15. november"... altså helt i ørska igjen. Dette kortet ble bestilt 20:37 den 20. august, så relativt tidlig... Nå har det samme usikre leveransedato som et kort som ble bestilt 15. september. Stoler ikke noe som helst på køsystemet til komplett lenger eller måten de håndterer dette på - leverandørproblem eller ikke. edit: fikset dato. edit2: fikset en dato til Kjenner til det..! Frustrerende med "x stykk forventes sendingsklare" innen relativt kort tid, bare for å skyve datoen ~2 uker hver gang det nærmer seg. Ordlyden gir forhåpninger om at den datoen kan det være kort tilgjengelige dersom man bestiller nå, men det stemmer jo ikke i det hele tatt. Selv bestilte jeg X Trio i slutten av september, må nok vente lenge på den. Håper folk som får kort informerer i denne tråden og legger til når de bestilte, det kan gi et hint om progresjonen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Ganske lav min. fps? :O Ellers kongetall. Min fps er bare på starten av testene, ikkje noe å bry seg om. Godt mulig det ville vært bedre med 2. Run. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Min fps er bare på starten av testene, ikkje noe å bry seg om. Godt mulig det ville vært bedre med 2. Run.Jeg fikk godt over 100 i min fps på rendertråden med en 5930k Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Jeg fikk godt over 100 i min fps på rendertråden med en 5930kMed ett kort får jeg det samme. Er vel noe sli greier. Min fps underveis er skyhøy Er det flere med 20xx kort som kan kjøre samme test, om de har spillet. Samme preset, oppløsning er fin å få mange forskjellige Endret 23. oktober 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noen som har vert borti Inno3d RTX 2080 Ti X2 OC? Og kan si noe om viftestøy eller andre erfaringer med dette skjermkortet? Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ganske lei av komplett nå... vet at det selvsagt peker tilbake på leverandør, men de kan i det minste ha skikkelige svar. Trio X var BEKREFTET inn på lager 19. oktober, altså ikke bare en usikker, forventet dato. komplett.png Jeg snakket med de flere ganger på fredagen og de bekreftet at denne statusen betydde at leverandør hadde sendt kortene av gårde og om det var en forsinkelse nå så var det bare pga. forsinket transport e.l. Likevel, i dag har de oppdatert status til "forventet 15. november"... altså helt i ørska igjen. Dette kortet ble bestilt 20:37 den 20. august, så relativt tidlig... Nå har det samme usikre leveransedato som et kort som ble bestilt 15. september. Stoler ikke noe som helst på køsystemet til komplett lenger eller måten de håndterer dette på - leverandørproblem eller ikke. edit: fikset dato. edit2: fikset en dato til Det virker som om komplett rett og slett får in langt flere bestillinger enn hva de får lov til å kjøpe av leverandørene. Derfor blir køen hos komplett lengre enn hos andre leverandører slik som feks DustinHome eller Multicom. Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Kjenner til det..! Frustrerende med "x stykk forventes sendingsklare" innen relativt kort tid, bare for å skyve datoen ~2 uker hver gang det nærmer seg. Ordlyden gir forhåpninger om at den datoen kan det være kort tilgjengelige dersom man bestiller nå, men det stemmer jo ikke i det hele tatt. Selv bestilte jeg X Trio i slutten av september, må nok vente lenge på den. Håper folk som får kort informerer i denne tråden og legger til når de bestilte, det kan gi et hint om progresjonen Bestilte 2080ti Duke OC 24/9 og venter fortsatt, lurer på om rtx 2060 ender opp med å komme ut før jeg får kortet mitt Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Vurderte faktisk å la være å tipse om kortet, da det absolutt kan være at de blir vanskeligere å ha med å gjøre hvis mange bestiller det. Men får være grenser på egoisme Vi får bare krysse fingrene! Slang jeg meg på denne selv om jeg IKKE skulle ha noe 20xx serie . Dette MSI kortet er det eneste RTX kortet hittil som har gitt mening i forhold til summen. Faktisk mest spent på AI kjernene, "resten" av kortet er jo faktisk tregere en det jeg har. Ikke hørt noe fra elkjop enda så regner med at den går gjennom. Forventet lev dato er fortsatt 7.11 Endret 23. oktober 2018 av scuderia Lenke til kommentar
FisseSweet Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Råd: Bestill direkte fra nvidia, fikk mittt 3 dager etter bestilling (18.10). 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Råd: Bestill direkte fra nvidia, fikk mittt 3 dager etter bestilling (18.10). Hvis man vil ha FE 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Nytt power tilbud med dnb mastercard 25 til 27 Okt 1 Lenke til kommentar
Patek Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Supertilbud med DNB hos Power i helgen. Da er det mulig å få seg 2080ti til 10 500 eller 2080 til 6800. 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 https://www.power.no/datakomponenter/grafikkort/asus-dual-geforce-rtx-2080-ti-oc-edition-11-gb/p-950263/Dette er vell eneste dem har inne? Hvordan er dette kortet kontra strix eller duke versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå