Kyrre S. Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Har dere forhåndsbestit i9 9900K og Z390 hovedkort? Ikke HK. Har et Z370 Extreme4 som bør gjøre en helt fin jobb. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Det er bare å henge i - dere ligger langt etter https://www.youtube.com/watch?v=n4Lt6XCGV04 Ser forøvrig man bør ha to PSU'er for å klare å dra ut alt av to 2080 TI + 7980XE. 1600W er kanskje unntaket. Det er vel også en fordel å sørge for stabil spenning, det er ikke alltid nettspenningen er ren nok når lasten drar seg raskt opp - online ups kan hjelpe. Gikk for en EVGA 1600W når jeg måtte ha ny PSU, overkill deluxe for meg nå, men tydeligvis så kan det være kjekt å ha hvis man skal ha 2x2080Ti og X299 en gang. Endret 10. oktober 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Blir aldri overkill. Andrull sa til meg for mange år siden at alt under 1kW er Amish. ? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Min ble avbestilt med unnskyldningen utsolgt fra leverandør og fikk 50kr gavekort. samme her Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 50?! WOW. Nå slår de på stortromma! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Utsolgt fra leverandør ja. Ingen hadde vel hatt problemer med å vente litt vel ? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Da var mitt 2080 Ti kommet. Hadde forsendelsesdato 8. oktober hos Nvidia og kom i dag. Spent på lydnivået til dette FE kortet i forhold til tidligere Nvidia FE kort 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 2x msi 2080ti tri x sendt fra komplett nå! ? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 Skal du ha 5 2080Ti? Noe galt i det? 2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Blir mye demo kort etter hvert skjønner jeg ? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 samme her Bare å kjøre saken. Har hatt 2 runder med cdon, 1070 + 980ti. Vant begge ganger etter FTU bestemmelse. Jeg har kjørt saken til Forbrukerrådet nå. Det var en kommentar på at margin neppe var mer enn 10% på denne typen vare - dette er ikke noe mannen i gata bør/skal forstå. Ei heller vil klagers kunnskap spille inn (fikk avvist det sist). 20% er helt normal rabatt på småelektronikk. Kjør saken så lenge man har mottatt bestillingsbekreftelse. Har de ikke varen, skal tilsvarende eller bedre vare leveres. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Min ble avbestilt med unnskyldningen utsolgt fra leverandør og fikk 50kr gavekort. https://www.dinside.no/okonomi/er-tilbudsvaren-du-bestilte-plutselig-utsolgt-fa-erstatning/61096923 Denne artikkelen er vel i det tilfellet relevant. Lenke til kommentar
NorQuack Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Bare å kjøre saken. Har hatt 2 runder med cdon, 1070 + 980ti. Vant begge ganger etter FTU bestemmelse. Jeg har kjørt saken til Forbrukerrådet nå. Det var en kommentar på at margin neppe var mer enn 10% på denne typen vare - dette er ikke noe mannen i gata bør/skal forstå. Ei heller vil klagers kunnskap spille inn (fikk avvist det sist). 20% er helt normal rabatt på småelektronikk. Kjør saken så lenge man har mottatt bestillingsbekreftelse. Har de ikke varen, skal tilsvarende eller bedre vare leveres. Har også kjørt den til de. Siden egentlig først sa de ikke hadde dem, men de selger både denne og OC versjonen De https://cdon.no/search?q=PALIT+RTX2080+Ti+11+GB+Gaming+Pro Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) 2x msi 2080ti tri x sendt fra komplett nå! Ikke minsunnelig, nei. Bestilte for seint selv (september), så blir sikkert ikke levering før i november. Virker som det kommer inn svært få kort om gangen overalt. Tror ikke jeg er kjempelangt bak i køen da mitt inntrykk er at ikke så mange bestilte med en gang, men om det kommer under ti kort i slengen blir det fort lang ventetid. Endret 10. oktober 2018 av Dellers Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 ny update; "Nvidia Turning gjorde det vanskelig for oss Vi ble veldig forvirret ved lansering av RTX-grafikkortene som har ført til at vår artikkeldata har blitt feil på produktet du har kjøpt. Derfor har din ordre blitt annullert. Har du allerede betalt for produktet kommer du til å få pengene tilbake i løpet av cirka 1-5 bankdager. Dataen i våre system tilhører RTX2080 GamingPro og har den anbefalte prisen på 9490 kr som du kjøpte varen for, ikke RTX2080 Ti GamingPro som har en anbefalt pris på 12290 kr. Derfor har din ordre blitt annullert. Begge kortene har et begrenset opplag med ubekreftet leveringsdato, men vi kommer selvfølgelig til å kompensere det vi kan for feilen. Det vi kan tilby er · RTX2080 GamingPro for 8290 kr som dermed blir markedets billigste RTX per dags dato (https://www.prisjakt.no/category.php?k=v3265&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista) Alternativt · 1000 kr rabatt på et valgfritt RTX 2080 Ti kort, gjelder bare lagerførte produkter av CDON.COM Vennligst noter at det er begrenset tilgang fra NVIDIA på samtlige RTX-kort som betyr at disse produktene bare kan bestilles med ubekreftet leveringsdato. Vi kommer til å jobbe aktivt med å holde deg som velger et av våre tilbud oppdatert med informasjon. Håper dere kan ha overbærenhet med vårt feiltrinn, Vennlig hilsen, CDON.COM " Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 ny update; "Nvidia Turning gjorde det vanskelig for oss Vi ble veldig forvirret ved lansering av RTX-grafikkortene som har ført til at vår artikkeldata har blitt feil på produktet du har kjøpt. Derfor har din ordre blitt annullert. Har du allerede betalt for produktet kommer du til å få pengene tilbake i løpet av cirka 1-5 bankdager. Dataen i våre system tilhører RTX2080 GamingPro og har den anbefalte prisen på 9490 kr som du kjøpte varen for, ikke RTX2080 Ti GamingPro som har en anbefalt pris på 12290 kr. Derfor har din ordre blitt annullert. Begge kortene har et begrenset opplag med ubekreftet leveringsdato, men vi kommer selvfølgelig til å kompensere det vi kan for feilen. Det vi kan tilby er · RTX2080 GamingPro for 8290 kr som dermed blir markedets billigste RTX per dags dato (https://www.prisjakt.no/category.php?k=v3265&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista) Alternativt · 1000 kr rabatt på et valgfritt RTX 2080 Ti kort, gjelder bare lagerførte produkter av CDON.COM Vennligst noter at det er begrenset tilgang fra NVIDIA på samtlige RTX-kort som betyr at disse produktene bare kan bestilles med ubekreftet leveringsdato. Vi kommer til å jobbe aktivt med å holde deg som velger et av våre tilbud oppdatert med informasjon. Håper dere kan ha overbærenhet med vårt feiltrinn, Vennlig hilsen, CDON.COM " Veldig bra gjort å gi 1000 kroner rabatt på 2080 ti kortene når de økte prisen med 1500 kroner på alle 2080 ti kortene i går. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Noe galt i det? Haha neida, men regner med Zotac kortene går i retur, PG du beholder MSI-kortene, samt. Founders? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Bestilte Asus 2080 ti dual på mandag (komplett). Hentet i dag Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Noen som har bestilt og mottatt RTX 2080 Ti-kort fra Gigabyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå