aswfg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Liten oppdatering på CDON bestillingen. Den første delen, Låt vara offline (LÅT VARA OFFLINE) PALIT RTX2080 11GB Gaming Pro. De har fjernet "Ti" også Men det står enda 11gb Endret 9. oktober 2018 av Nwader Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Greide ikke helt styre unna den CDON prisen, men ser ikke ut som det blir noe (i alle fall ikke uten protester). Fra Sweclockers forumet: "Fick precis ett mail från CDON där de skriver att de annullerat min order på ett Palit RTX2080 Ti för 9490 kr. Inte helt oväntat kanske, man har ju hört talas om leverantörer som kör på goodwill-spåret och levererar produkter ändå, men ingen sån tur denna gång från CDON." Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Men det står enda 11gb De har også forandret linken til produktet. Når jeg kjøpte i går så var det linken du ser i screenshottet som jeg brukte. http://prntscr.com/l46rtz Og her ser du produktet slik det stod i går. http://prntscr.com/l3u1t9 Forøvrig er bildet også av et RTX 2080 Ti kort, RTX 2080 kortet er rødt i stedet for bronsefarget. De driver med noen merkelige greier nå. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Greide ikke helt styre unna den CDON prisen, men ser ikke ut som det blir noe (i alle fall ikke uten protester). Fra Sweclockers forumet: "Fick precis ett mail från CDON där de skriver att de annullerat min order på ett Palit RTX2080 Ti för 9490 kr. Inte helt oväntat kanske, man har ju hört talas om leverantörer som kör på goodwill-spåret och levererar produkter ändå, men ingen sån tur denna gång från CDON." Har Sverige og Norge samme lovverk da? I Norge har de fått smekk flere ganger for å prøve å sno seg unna lovverket. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Dagens tips: Zotac 2080ti bråker som et uvær selv på 60%. 70% bråker like mye som Gigabyte Aourus 1080ti som kjører på 100%. Fytt i katta! Med åpen kasse, og stock skjermkort, så er det VM i bråk med Zotac korta. 4 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Kanskje den bare har kraftigere vifter? Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Har Sverige og Norge samme lovverk da? I Norge har de fått smekk flere ganger for å prøve å sno seg unna lovverket. Aner ikke, men fra folks erfaring så virker det jo ikke som CDON bryr seg så veldig mye om den slags (så sant man ikke presser dem hardt). Vi får se. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Kanskje den bare har kraftigere vifter? Virker billig kjøler i forhold til Aorous og ikkje minst msi 2080ti tri x og Asus strix 2080ti, uten å ha sett de live enda. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ikke bra Nizzen. Regner med du har hørselvern? Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Aner ikke, men fra folks erfaring så virker det jo ikke som CDON bryr seg så veldig mye om den slags (så sant man ikke presser dem hardt). Vi får se. Jeg har advokat via fagforeningen med inntil 20 timer gratis bruk i året. Som inkluderer området kjøpsrett. Mange har det samme via innboforsikringen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Ikke bra Nizzen. Regner med du har hørselvern? EK vannblokk Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) EK vannblokk Siden du også har nevnt at du også har bestilt MSIs 2080 Ti Gaming X Trio: Vet du om EK har planer om vannblokk til den også (eller har du avbestilt Trio-en nå som du har 2x Zotac?)? Endret 9. oktober 2018 av Martin Lie Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Siden du også har nevnt at du også har bestilt MSIs 2080 Ti Gaming X Trio: Vet du om EK har planer om vannblokk til den også (eller har du avbestilt Trio-en nå som du har 2x Zotac?)? Venter på trio også ja. Regner med at det kommer, men ikkje sett noe "confirmed" enda. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Venter på trio også ja. Regner med at det kommer, men ikkje sett noe "confirmed" enda. Så du skal ha 2 PC'er med RTX 2080 Ti SLI samtidig? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Har dere forhåndsbestit i9 9900K og Z390 hovedkort? 1 Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Regner med at det kommer, men ikkje sett noe "confirmed" enda. Mente du EK-vannblokken jeg spurte om - eller Trio-en selv (fra Komplett)? Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Har dere forhåndsbestit i9 9900K og Z390 hovedkort? Jupp. Sitter på en 3770K(!) nå, så jeg bryr meg ikke om den er verdt det i forhold til 8700K/8086K eller hva det nå enn er folk flest venter på benchmarks for. Endret 10. oktober 2018 av Martin Lie Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Min ble avbestilt med unnskyldningen utsolgt fra leverandør og fikk 50kr gavekort. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Min ble avbestilt med unnskyldningen utsolgt fra leverandør og fikk 50kr gavekort.haha det er bs unnskyldning 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå