Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer alle fedre - gutten vår er er 10mnd, jeg er i perm, og har ikke tid til noe annet enn å følge opp lek, ønske om å gå, og passe på at leiligheten ikke raseres for mye.

 

Har tvillingnevøer, det er livlig altså - hatten av for deg Kyrre :D

 

 

Jeg (og kona forøvrig) ønsker å gi poden et sunt forhold til PC. PC er like mye, om ikke mer, et redskap. Så en dag kanskje han arver 2080 ti......? :p

Den er for dyr til å selge med tap på noen år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trur vi her vært heldige, han sover fra 19.00-07.30isj og har en napp på 2-3t midt på dagen, plenty av tid og spille på :D

 

Fruen håpet kanskje på en litt mere "sunn" hobby for guttungen til og begynne med hvertfall xD kan si meg enig, nå har jo unger nesten fått iPhone og pad før Di begynner på skolen.

Lenke til kommentar

Trur vi her vært heldige, han sover fra 19.00-07.30isj og har en napp på 2-3t midt på dagen, plenty av tid og spille på :D

 

Fruen håpet kanskje på en litt mere "sunn" hobby for guttungen til og begynne med hvertfall xD kan si meg enig, nå har jo unger nesten fått iPhone og pad før Di begynner på skolen.

Ikke vanskelig å unngå for mye mobil eller pad tid for ungene da. Kanskje lære guttungen min Netflix når han fyller 6??? 

 

Skuffet over temp på RTX 2080 under vann sålangt. Nesten så jeg håper jeg har gjort noe feil når jeg satte på blokka. Ligger jo fort 15C over vann temp under load. 

Lenke til kommentar

For de som har interesse av å faktisk få benyttet RTX delen av RTX kortet sitt, så må dere smøre dere med enda litt mer tålmodighet. "Oktober" oppdateringen av windows (1809 med DXR), er nå blitt november oppdateringen. Av en eller annen grunn fikk folk slettet dokument folderen på "One drive" dersom de også hadde en Intel CPU, og oppdateringen ble trukket tilbake. Så ikke noe RT i Tom Raider før november altså. BFV kommer ikke før 20? november, og kan således kanskje slippes med RT støtte.

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...