.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Har egen gamingroom hvor pcen står i min leilighet. Og er singel ... :/ 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Kjøpe stort hus Slik fikk jeg eget nerderom En vakker dag blir det nok.. Må nok flytte litt ut fra sentraliserte strøk så prisen er overkommelig. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Har egen gamingroom hvor pcen står i min leilighet. Og er singel ... :/ Liver er ofte lettere som singel. Mitt liv ble snudd på hodet etter at vi fikk en jente for 6 uker siden. Har ikke hatt tid til en dritt og spesielt ikke gaming. 3 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Liver er ofte lettere som singel. Mitt liv ble snudd på hodet etter at vi fikk en jente for 6 uker siden. Har ikke hatt tid til en dritt og spesielt ikke gaming.Du må prøve 2 samtidig ? Tvillingguttene tar livet av meg snart ? Beklager OT. Endret 6. oktober 2018 av Kyrre S. 4 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ungen er et år nå, har ikke hatt noe problem, litt mindre enn før blir det jo, men pappapermen nå var jo helt gull xD 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Gratulerer alle fedre - gutten vår er er 10mnd, jeg er i perm, og har ikke tid til noe annet enn å følge opp lek, ønske om å gå, og passe på at leiligheten ikke raseres for mye. Har tvillingnevøer, det er livlig altså - hatten av for deg Kyrre Jeg (og kona forøvrig) ønsker å gi poden et sunt forhold til PC. PC er like mye, om ikke mer, et redskap. Så en dag kanskje han arver 2080 ti......? Den er for dyr til å selge med tap på noen år! 1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Trur vi her vært heldige, han sover fra 19.00-07.30isj og har en napp på 2-3t midt på dagen, plenty av tid og spille på Fruen håpet kanskje på en litt mere "sunn" hobby for guttungen til og begynne med hvertfall xD kan si meg enig, nå har jo unger nesten fått iPhone og pad før Di begynner på skolen. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Om vi ikke bor så alt for langt unna hverandre lukter jeg «newbie lan» hvor vi får lært våre håpefulle om samarbeid i spill og samtidig ha det veldig kult som fedre Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Dette er en plass jeg har kunnet "stikke av" i en travel hverdag som pappa, kose meg med hardwareprat og diskutere med likesinnede "nerder" som meg selv, åsså har dere FAEN meg klart å ødelegge det for meg ved å gjøre om tråden til kvinneguiden ?? 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Nok ett unntak fra trådens tema dette altså 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg kommer hit for å runke til specs liksom 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 That escaleted quickly. 2 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 https://wccftech.com/first-nvidia-rtx-2080-ti-2080-dxr-raytracing-benchmark/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg kommer hit for å runke til specs liksom ??? 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Trur vi her vært heldige, han sover fra 19.00-07.30isj og har en napp på 2-3t midt på dagen, plenty av tid og spille på Fruen håpet kanskje på en litt mere "sunn" hobby for guttungen til og begynne med hvertfall xD kan si meg enig, nå har jo unger nesten fått iPhone og pad før Di begynner på skolen. Ikke vanskelig å unngå for mye mobil eller pad tid for ungene da. Kanskje lære guttungen min Netflix når han fyller 6??? Skuffet over temp på RTX 2080 under vann sålangt. Nesten så jeg håper jeg har gjort noe feil når jeg satte på blokka. Ligger jo fort 15C over vann temp under load. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Skuffet over temp på RTX 2080 under vann sålangt. Nesten så jeg håper jeg har gjort noe feil når jeg satte på blokka. Ligger jo fort 15C over vann temp under load. 15C over vanntemp høres veldig bra ut for min del, hva forventet du? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 15C over vanntemp høres veldig bra ut for min del, hva forventet du? 5C eller der omkring. Passerte aldri 40C på to stk 980ti. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 980ti och 2080 ska väl i grunden kräva det samma av kylning, så det låter märkligt om du har det så varmt med ett kort på 250w mot vad du hade, 2 kort med samma effekt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 5C eller der omkring. Passerte aldri 40C på to stk 980ti. Da var det noe galt med kalibreringen av temperatursensoren på 980 Ti ved lave temperaturer, det er ikke i det hele tatt normalt å ha en forskjell på bare 5C fra vanntemperatur til GPU-temperatur. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) For de som har interesse av å faktisk få benyttet RTX delen av RTX kortet sitt, så må dere smøre dere med enda litt mer tålmodighet. "Oktober" oppdateringen av windows (1809 med DXR), er nå blitt november oppdateringen. Av en eller annen grunn fikk folk slettet dokument folderen på "One drive" dersom de også hadde en Intel CPU, og oppdateringen ble trukket tilbake. Så ikke noe RT i Tom Raider før november altså. BFV kommer ikke før 20? november, og kan således kanskje slippes med RT støtte. Endret 7. oktober 2018 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå