Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om jeg skal prøve å få viftene til å bråke bittelitt mindre... Aldri vært borti sånn software før - hva søker jeg etter? Eller hva heter programvaren dere kan anbefale?

Er det viftene på selve kortet, du mener?

EVGA Precision X1 har noe viftestyring: https://www.evga.com/precisionx1/

...og er omtalt som offisiell ("sent from nvidia") her (fra 2:02 hvis den ikke hopper dit automatisk): https://www.youtube.com/watch?v=FpmDa5VetME&t=2m2s

Endret av Martin Lie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drøyt og leit.

Kjipt. Du får prøve med ulike viftehastigheter via et av programmene, over, og melde tilbake om du finner noe som er akseptabelt både mtp. støy og ytelse. Det ser ut som vi som har bestilt MSI Gaming Trio X må vente en stund på å teste sånt selv. :/

Endret av Martin Lie
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått sending fra Techbay vannblokk til 2080 Ti? Jeg fikk mail igår om at pakken var pakket og klar for sending. Fulgte og med sporingsnummer, men står at posten ikke har motatt pakken over en dag etter :/

Endret av 0l3M
Lenke til kommentar

Det er litt på sidelinjen nå kanskje (moderator kan kanskje splitte og flytte?)
Forza Horizon 3 og Forza Motorsport 7 kan bruke kontrolleren. Steam Big Picture også.

Men spill som launcher fra Steam vil ikke bruke/se kontrolleren lenger. Spilte AC Syndicate senest i går, og det fungerte smertefritt.

Oppdaterte til 416.16-driveren nå rett før jeg skulle spille AC Odyssey... Skuff!   :hm:

redigert:

ser det er mange fler som rapporterer om det samme på Steam forumet.

redigert igjen:

løsning! fjern deg fra Steam beta.. Noen har gjort noe dumt i siste betaversjon som kom i dag tidlig.  :dontgetit:

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...