OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg lurer på om jeg skal prøve å få viftene til å bråke bittelitt mindre... Aldri vært borti sånn software før - hva søker jeg etter? Eller hva heter programvaren dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg lurer på om jeg skal prøve å få viftene til å bråke bittelitt mindre... Aldri vært borti sånn software før - hva søker jeg etter? Eller hva heter programvaren dere kan anbefale? Er det viftene på selve kortet, du mener? EVGA Precision X1 har noe viftestyring: https://www.evga.com/precisionx1/ ...og er omtalt som offisiell ("sent from nvidia") her (fra 2:02 hvis den ikke hopper dit automatisk): https://www.youtube.com/watch?v=FpmDa5VetME&t=2m2s Endret 5. oktober 2018 av Martin Lie 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg lurer på om jeg skal prøve å få viftene til å bråke bittelitt mindre... Aldri vært borti sånn software før - hva søker jeg etter? Eller hva heter programvaren dere kan anbefale? MSI afterburner 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Er det viftene på selve kortet, du mener? Ja, det var veldig høy lyd ved 100% Load vs hva jeg er vant med fra 1080 FE. 1080 hørtes nesten ikke. Det er verre enn en CPU vifte på full hastighet. Drøyt og leit. 1 Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Drøyt og leit. Kjipt. Du får prøve med ulike viftehastigheter via et av programmene, over, og melde tilbake om du finner noe som er akseptabelt både mtp. støy og ytelse. Det ser ut som vi som har bestilt MSI Gaming Trio X må vente en stund på å teste sånt selv. :/ Endret 5. oktober 2018 av Martin Lie Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Lastet ned EVGA Precision X1, så får vi se hva jeg finner ut av dette Takk for tips, og video! Endret 5. oktober 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Er det noen som har fått sending fra Techbay vannblokk til 2080 Ti? Jeg fikk mail igår om at pakken var pakket og klar for sending. Fulgte og med sporingsnummer, men står at posten ikke har motatt pakken over en dag etter :/ Endret 5. oktober 2018 av 0l3M Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hans Petter ramla vel på fylla ?? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hans Petter ramla vel på fylla ?? Holder jeg med han i.? Noen som har div. Firestrike tester på 2080Ti OC? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har du en lisens jeg kan låne da? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kjøp da, kjekt med egne scores, koster ikke noe nevneverdig når du allerede eier 2080ti. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Noen andre som har problemer med xbox controller som ikke fungerer etter siste nvidia oppdatering? Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Controlleren funker greit her hos meg. Sitter og tester Forza Horizon 4 med 2080 Ti på 65" LG OLED Tven Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Det er litt på sidelinjen nå kanskje (moderator kan kanskje splitte og flytte?)Forza Horizon 3 og Forza Motorsport 7 kan bruke kontrolleren. Steam Big Picture også. Men spill som launcher fra Steam vil ikke bruke/se kontrolleren lenger. Spilte AC Syndicate senest i går, og det fungerte smertefritt. Oppdaterte til 416.16-driveren nå rett før jeg skulle spille AC Odyssey... Skuff! redigert: ser det er mange fler som rapporterer om det samme på Steam forumet. redigert igjen: løsning! fjern deg fra Steam beta.. Noen har gjort noe dumt i siste betaversjon som kom i dag tidlig. Endret 5. oktober 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) For å bøte på offtopic praten, AC Odyssey Very High Ultra High (sammenlignet med Very High) Endret 5. oktober 2018 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 For å bøte på offtopic praten, AC Odyssey Very High ACOdyssey 2018-10-05 20-46-25-74.jpg Ultra High (sammenlignet med Very High) ACOdyssey 2018-10-05 20-51-52-64.jpg Test farcry 5 også? Med og uten den nye high res textures Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hva slags overklokk har du på 5960x? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Mat og film og tid med kona nå når poden er lagt. Sjekker FC5 etterpå. RRhoads, 4.1Ghz 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Farcry 5 benchmark tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1809238&page=1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Test farcry 5 også? Med og uten den nye high res textures Jeg vet ikke om det er noe ekstra jeg må laste ned for "high res textures" ? Greide ikke finne noe spesifikt i Uplay om det sånn på farten. Har lagt inn en screenshot av resultatet i den FC bench tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå