magnusavr Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Se RTX 2080 resultat vedlagt av shadow of the tomb raider i high preset under 3440x1440. Regner med at det er innafor? Endret 4. oktober 2018 av magnusavr Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Finnes det noen god guide til innstillinger og hva som krever mest i Tomb Raider? Jeg ser på disse innstillingene og tenker at ting som texture og aniso virkelig burde være på max med et toppkort. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Finnes det noen god guide til innstillinger og hva som krever mest i Tomb Raider? Jeg ser på disse innstillingene og tenker at ting som texture og aniso virkelig burde være på max med et toppkort. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 NEI!.. blir ikke msi duke 2080-kortet sendt imorgen, avbestiller jeg å kjøper ett annet 2080-kort.. men hvilket. hmmmm Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 NEI!.. blir ikke msi duke 2080-kortet sendt imorgen, avbestiller jeg å kjøper ett annet 2080-kort.. men hvilket. hmmmm Er dette en reaksjon på vannblokk-issues eller stadige utsettelser? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) TLDR etter å ha sett den (for 2080Ti): Alt kan makses (under 3% diff) med unntak av: * SMAAT2X langt kjappere enn SMAA4X for liten kvalitetsforskjell * HBAO+ kan settes ned til BTAO for en gevinst på ~9% (synlig forskjell men BTAO er utrolig mye bedre enn none) * Motion blur (4% off) * Screen Space Contact Shadows (umulig å se forskjell av og på (9%) Endret 4. oktober 2018 av Ziff 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Er dette en reaksjon på vannblokk-issues eller stadige utsettelser? Er det vannblokk issues på duke? Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Er dette en reaksjon på vannblokk-issues eller stadige utsettelser? Stadig utsettelser! Er desverre ikke smart nok til å bruke vannblokk, så da kan jeg heller ikke klage jeg som elsker å klage Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vannkjølte disse kortene. Viftene er såpass stillegående at man må ha en voldsom menge radiatorer for å få noe mindre støyende. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Noen som har fulgt med på GN og Jay? Hehe .. litt gøy å se de kjempe om 1. plass i 3D Mark (helt til kingpin og der bauer og de kommer igang med ln2). Steve i GN var gira sist da han endelig tok 1. plassen (2 gpu) .. is-kasse, isolert tubing, og mye tweaking.15242 timespy extreme "You can call me father motherfucking time.." Endret 5. oktober 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vannkjølte disse kortene. Viftene er såpass stillegående at man må ha en voldsom menge radiatorer for å få noe mindre støyende. Har Mo-Ra3. Kan nok kjøle dette og CPU uten bruk av vifter. Eventuelt bare en vifte på ca 500 rpm... Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vannkjølte disse kortene. Viftene er såpass stillegående at man må ha en voldsom menge radiatorer for å få noe mindre støyende.Total stillhet med 2x480 radiatorer med 16 svært saktegående vifter her. En ting er idle, men når man spiller over flere timer kan man ofte høre gpu-vifter. En uting. Om man også klarer å presse ut 50mhz til så er det en bonus ? Endret 5. oktober 2018 av gthaman Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vannkjølte disse kortene. Viftene er såpass stillegående at man må ha en voldsom menge radiatorer for å få noe mindre støyende. Bedre kjøling vil gi bedre turbo boost. Hos meg er forskjellen mellom stillegående og full bråk på 5-10% bedre ytelse. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal vannkjølte disse kortene. Viftene er såpass stillegående at man må ha en voldsom menge radiatorer for å få noe mindre støyende. Litt kombinert for min del. Ønske om høyere power target å forhåpentligvis deaktivering av turbo boost slik at jeg får konstant klokkefrekvens på kortet og så god oc som mulig samt at jeg allerede har radiator areal. Koster 2k for vannblokk og bakplate, men siden jeg var gnien å kjøpte et "billig" kort blir ikke totalsummen verre enn å kjøpe et strix etc. Endret 5. oktober 2018 av Mumriken Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 PostNord ville ikke levere pakka fra komplett før til Mandag, men etter flere telefoner og klaging så er den på vei Forsendelsen er på vei til utleveringsstedet Lenke til kommentar
RampenFTW Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kjenner jeg sliter med å skulle vente på mitt MSI 2080ti Trio kort når alle andre kort er ute for levering ? Multicom hadde ingen info om levering fra leverandør... Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kjenner jeg sliter med å skulle vente på mitt MSI 2080ti Trio kort når alle andre kort er ute for levering Multicom hadde ingen info om levering fra leverandør... Alle andre kort ute for levering? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kjenner jeg sliter med å skulle vente på mitt MSI 2080ti Trio kort når alle andre kort er ute for levering ? Multicom hadde ingen info om levering fra leverandør... Jeg har ikke fått mitt, EVGA kort. Så alle er ikke ute til levering nei. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg la inn bestilling 20/08/2018 20:10 og mitt kort har ikke rørt seg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg la inn bestilling 20/08/2018 20:10 og mitt kort har ikke rørt seg. ...og jeg kl 20.04 på msi x tri. Like stille :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå