Martin Lie Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 De hadde IKKE fått inn et eneste Msi 2080ti gaming x trio enda. Sukk... Venter på samme kort, selv. :/ Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Nei det ser jo nesten sånn ut Har du sjekket med noen av de andre Netonnet, Proshop osv? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Ikkje alle kort har dual bios nei. Da har man kjøpt feil kort 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Min ordre på Gigabyte 2080 Ti Gaming OC pakkes nå Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Min ordre på Gigabyte 2080 Ti Gaming OC pakkes nå Fra Komplett? Lenke til kommentar
jeey Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Min ordre på Gigabyte 2080 Ti Gaming OC pakkes nå Samme her, men lukter retur og vente på MSI'en tenker jeg. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Ikkje alle kort har dual bios nei. MEn man skal ikkje tro alt som står på reddit eller internett heller. Alle kan jo skrive hva som helst. F.eks: "Jeg brikka 2080ti kortet mitt" (selv om jeg ikkje har 2080ti) True dat, men man får sig ett gott skratt Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Noen som har fått MSI Geforce RTX 2080 Ti Duke OC? Endret 1. oktober 2018 av 0l3M Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Samme her, men lukter retur og vente på MSI'en tenker jeg.På grunn av power limit? 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Gigabyte Gaming OC kan vel bios flashes. Men ser folk er veldig usikre på om EK vannblokka passer på Gaming OC. Det kortet er ikke oppført på EK sin side imens Gigabyte Windforce OC er. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 gens ago,before Nvidia started to encrypt the BIOS to prevent people from creating custom BIOS, you could flash into your GPU a BIOS with unlimited PL and a voltage slider that could go up to 2V or even more. That GPUs are still working fine, so increase the PL a 10% is not going to have any noticiable effect on the GPU reliability. mimre *why they do this* Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Gigabyte Gaming OC kan vel bios flashes. Men ser folk er veldig usikre på om EK vannblokka passer på Gaming OC. Det kortet er ikke oppført på EK sin side imens Gigabyte Windforce OC er. Jeg kan finne ut i morgen om vannblokk passer, men er ikke spesielt bekymret selv ettersom kjølingen allerede bør være svært god Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Så det er bare Rog Strix og FTW3 kortene som har dual bios? Isåfall så er valget enkelt hvis man skal tulle med BIOS. Endret 1. oktober 2018 av nagina Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Jeg kan finne ut i morgen om vannblokk passer, men er ikke spesielt bekymret selv ettersom kjølingen allerede bør være svært god Høres helt supert ut EK sier forresten at de er usikre pga de ikke har fått tak i Gaming kortet eller har bilder av PCBen på det. Endret 1. oktober 2018 av 0l3M Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 De visste ingen ting i dag, og vil ikkje vite noe heller De hadde IKKE fått inn et eneste Msi 2080ti gaming x trio enda. Msi /nVidia har vel ikkje laget noen enda til andre enn testere Märkligt att Komplett inte får kort. Fler än en butik i Sverige fick in flera kort idag som lagervara (tog slut med en gång). Du beställde väl fortare än först så det tycker jag är märkligt att stora komplett inte får in kort när andra får det. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Føler meg litt ensom som alene med MSI kort Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Fikk Asus Dual 2080 RTX OC idag. Overklokket rimeleg ok! GPU opptil 2100Mhz boost, og 16000mhz på minnet. Den er dønn stille, viftene skrur seg av ved idle. Men den har heftig COIL WHINE Får sjå om det blir betre etter innkjøring, ellers blir det retur. For best mogleg resultat ved overklokking så er det ingen tvil om at å køyre viftene på 100% hjelper meir enn å auke frekvenser. Henta minst 3-4% meir ytelse på det. 8GB vil være litt lite for nokre spel / effekter fordi du vil oftare ende opp med garbage collection av videominne som betyr hikking. Ikkje eit stort problem, men verdt å tenka på. 1 Lenke til kommentar
jeey Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 På grunn av power limit? I utgangspunktet ja. Men får se, har lyst å bygge ITX også da passer gigabyte bedre enn MSI. Så får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Just FYI the power limits are NVidia spec, and the windforce cards are our "base" model. Just so everyone has accurate information when making a purchasing decision: Right now there is no plan to raise the power limit on windforce cards. Its always possible we do somewhere down the road, but for right now we are sticking with the current VBios. That being said I encourage you to read reviews and ask other who have any of our cards how they are performing. A few tests (Tech Yes City in AU) actually got better OC's, with lower noise, than some competitors with the lower power limit still in place! http://forum.gigabyte.us/thread/5197/2080-gaming-higher-power-limit?page=4 Er Gigabyte 2080 Ti Gaming OC de har testa i linken han viser til da, men er vel nesten samme clocks og samme powerlimit som Windforce har. Virker ikke som folk er fornøyde på Gigabyte forumet men Hadde ikke vært for at jeg skal ha vannblokk på så har det kansje ikke så mye og si men. Tror nok heller jeg går får Gigabyte Gaming OC eller MSI 2080 Ti Duke OC istedet for Windforce pga power limiten og garantien ryker vel med BIOS flash? Endret 1. oktober 2018 av 0l3M Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 In other news; Billigste 1080Ti på prisjakt ~7800Kr... Skulle faen meg tro det var lønnsomt å mine crypto coins fremdeles? I mangel av alternativer gjør jo dette 2080 til rundt 8300 Kr til et litt bedre valg... Om man får tak i da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå