Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge de ikke merker datoen som bekreftet driver de ikke med noe du anntyder.

Problemet her er at de ikke har sagt fra.

Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September

Den 20. September var dette endret til 27. September.

I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

 

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

 

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Problemet her er at de ikke har sagt fra.

Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September

Den 20. September var dette endret til 27. September.

I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

 

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

 

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

 

Det kan ikkje samanliknast, Komplett har tydeleg merka at dato er ubekrefta. Kvifor skal dei bruke masse tid på å informere kundene om forsinkelse? Dei har jo i praksis godtatt å handle noko som er usikkert når det er på lager.

Lenke til kommentar

Hadde det vært bedre om det sto "Ubekreftet leveringstid", uten noe dato i det hele tatt?

Skjønner ikke helt problemet folk har med at en ubekreftet dato endrer seg. Det er vel bedre å ha en antatt dato å forholde seg til, enn å ikke vite noen ting?

 

Enig med siDDis.

 

 

Problemet her er at de ikke har sagt fra.
Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September
Den 20. September var dette endret til 27. September.
I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.

Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.

Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere.

 

De har ikke avtalt et leveringstidspunkt. Hadde de gjort det hadde de nok informert om endringen. De har gitt et ubekreftet estimat, og oppdaterer dette så fort de har mer informasjon på ordren din og ellers på produktinformasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...