Emile the rat Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer? Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Du må ha litt reservedeler vel? Kjøp et 1060 og sleng det i hylla etterpå. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer? Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg. Du kan jo teste ut om 2080 tilfredsstiller dine krav. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Du kan jo teste ut om 2080 tilfredsstiller dine krav. Sant nok, når det er så lang ventetid på ti så må vel det være lov ja Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Du må ha litt reservedeler vel? Kjøp et 1060 og sleng det i hylla etterpå. Er ikke så rik dessverre, bruker det jeg har Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Trolig om du bestiller nå er ventetiden 2 til 4 uker maks tipper jeg, er du heldig innen 10 dager... Kjør på med Ti sier nå jeg , med mindre du greier deg med noe billigere og har kun en vanlig 1080 skjerm. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er ikke så rik dessverre, bruker det jeg har Tydeligvis ganske rik Jeg har masse reservedeler liggende. Utrolig kjekt ved feilsøking. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer? Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg. Helt innafor! Synd det ikke går direkte utover Nvidia Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er ikke så rik dessverre, bruker det jeg har Rik nok til å bruke 13k på gpu ;-) Men kjør på bestill 2080 og returner.. helt innafor når komplett og nvidia kløner det til som de gjør. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Rik nok til å bruke 13k på gpu ;-) Men kjør på bestill 2080 og returner.. helt innafor når komplett og nvidia kløner det til som de gjør. Ikkje skyld på komplett.no, når nVidia føkker opp lanseringa 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Bare pakk pent opp og ta vare på all originalemballasje osv. Det gjør det mye bedre i mine øyne Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er det sleipt å «kjøpe» 2080 kort på åpent kjøp, og levere det tilbake når 2080 ti kommer? Er litt lei av å ha PC uten skjermkort kjenner jeg. Ja det synes eg, du utnytter ein god ordning hos Komplett. Den type service koster og blir bakt inn i prisene. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er det noen som har fått kortene? Må si at jeg ikke er fan av misvisende datoer som bl.a komplett driver med (selv om de har merket datoen som usikker) Så lenge de ikke merker datoen som bekreftet driver de ikke med noe du anntyder. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Problemet med komplett er at det står 50+ kort 27.09 , men de 50+ de evt får inn i dag er allerede reservert bort. Blir veldig misvisende for kunder som vil handle imo. Aldri vært misvisende før så hvorfor skulle det plutselig bli det nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Aldri vært misvisende før så hvorfor skulle det plutselig bli det nå.Hvorfor har det ikke vært misvisende før? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Så lenge de ikke merker datoen som bekreftet driver de ikke med noe du anntyder.Problemet her er at de ikke har sagt fra.Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September Den 20. September var dette endret til 27. September. I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober. Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato. Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere. 5 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg spiller endel R6 Siege og der dobla jeg FPS kontra 1070 min Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Problemet her er at de ikke har sagt fra. Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. September Den 20. September var dette endret til 27. September. I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober. Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato. Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere. Det kan ikkje samanliknast, Komplett har tydeleg merka at dato er ubekrefta. Kvifor skal dei bruke masse tid på å informere kundene om forsinkelse? Dei har jo i praksis godtatt å handle noko som er usikkert når det er på lager. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hadde det vært bedre om det sto "Ubekreftet leveringstid", uten noe dato i det hele tatt? Skjønner ikke helt problemet folk har med at en ubekreftet dato endrer seg. Det er vel bedre å ha en antatt dato å forholde seg til, enn å ikke vite noen ting? Enig med siDDis. Problemet her er at de ikke har sagt fra.Da jeg trykket bestill den 20. August på et 2080 Ti sto det forventet sending den 20. SeptemberDen 20. September var dette endret til 27. September.I går, 27. September, var det er enda en gang til 5. Oktober.Det er helt greit at man ikke vet noe om leveringstid, men da sier man fra til kundene om dette ASAP. Dette var noe av det første jeg lærte i Expert/Power på hvitevarer og brunevarer: om du ikke vet to dager før du skal levere sier du fra og avtaler ny dato.Alt Komplett burde gjøre her er å sende en mail til alle kundene med bestillinger, og si hva status er, det hadde vært bedre enn dagens status det jeg har måttet gå inn på Komplett for å finne ut når de forventer å kunne levere. De har ikke avtalt et leveringstidspunkt. Hadde de gjort det hadde de nok informert om endringen. De har gitt et ubekreftet estimat, og oppdaterer dette så fort de har mer informasjon på ordren din og ellers på produktinformasjonen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Hvorfor har det ikke vært misvisende før? Ubekreftet har aldri vært misvisende, det ligger i ordet. Altså norskforståelse. Hvis språket norsk er noe man ikke forstår så må man sette språket til engelsk? Endret 28. september 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå