0l3M Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-2080-ti-3dmark-world-record-ln2-oc/ Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Spent på om Komplett er i gang med sendinger i morgen. Jeg snakket med support tidligere ikveld, han sa de ikke har hørt noe annet enn at de får inn kort på lager, og sender ut i morgen. Endret 19. september 2018 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Har det kommet noen tester med RTX On vs RTX Off enda? Eller er det ingen spill/tester som støtter det enda? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Har det kommet noen tester med RTX On vs RTX Off enda? Eller er det ingen spill/tester som støtter det enda? Det er ingen OS som støtter det enda. 3 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Ingen spill som støtter det enda. 3 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Når man ser på den gode Vulcan ytelsen til 2080Ti, så burde vel spill produsentere heller satse på det fremfor DX12. Men blir det mulig med RTX greier med Vulcan? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå? Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig. Endret 19. september 2018 av xRun Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Støtte for Windows kommer i form av en oppdatering på DirectX 12 senere i høst. (October 2018 Update) https://www.anandtech.com/show/12547/expanding-directx-12-microsoft-announces-directx-raytracing Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå? Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig. Så bare noe streaming greier, og ytelsen var tydeligvis god. Husker ikkje hvilken youNoobVideo det var. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Så bare noe streaming greier, og ytelsen var tydeligvis god. Husker ikkje hvilken youNoobVideo det var. Ja fikk med meg en av de. Lite kjøtt på benet foreløpig. Encoding på GPU har pleid å være raskere de siste årene, men kvaliteten har ligget litt bak langsom koding typisk på CPU i f.eks. Handbrake. Skal ha blitt bedre med Turing, vil se tester. Kunne tenke meg å se tester på f.eks. TopazLabs A.I. Gigapixel, som bruker AI for oppskalering med ofte bedre kvalitet enn konkurrentene. Relativt nytt produkt, min gamle Titan har fått kjørt seg på den. Endret 19. september 2018 av xRun Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Har noen sett tester på rendring (vray, blender etc.), encoding (h.264/265) vs. Handbrake (kvalitet/speed), deep learning (utenom spill) med cuda med/uten tensor cores etc. for 2080 Ti ennå? Dukker vel opp etterhvert men... litt nysgjerrig. Jeg tar noen tester med Octane med GTX 1080 i disse dager frem til 2080 Ti kommer i hus. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Mon tro nå da om skyggen av personen når man løper i PUBG endelig blir rett hvis det blir raytracing der. I dag blir skyggen litt rar kan man si om man gjemmer våpnene og løper... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 (endret) Mon tro nå da om skyggen av personen når man løper i PUBG endelig blir rett hvis det blir raytracing der. I dag blir skyggen litt rar kan man si om man gjemmer våpnene og løper... Er vel først og fremst DLSS som kommer til PUBG. Dette er IKKE det samme som Raytracing. Endret 19. september 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Jeg tar noen tester med Octane med GTX 1080 i disse dager frem til 2080 Ti kommer i hus. vraybench_1.0.8 er også fin å teste Har allerede ute noen resultater der. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg har mere troa på DLSS enn DX12, fordi DX12 har VIRKELIG skuffa. Epic fail spør du meg. Shadow of the Tomb Raider viste vel omsider litt av potensialet i DX12? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Shadow of the Tomb Raider viste vel omsider litt av potensialet i DX12? Joda med DX12 Raytracing så er det jo kult. DX 12 skulle jo bli det store i 2016-2017, og nå er vi snart ferdig med 2018 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Det blir vel raytracing i 2023 da. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 Det blir vel raytracing i 2023 da. I følge Deis, så skal det komme i 2018 med Bættelfild VE Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Joda med DX12 Raytracing så er det jo kult. DX 12 skulle jo bli det store i 2016-2017, og nå er vi snart ferdig med 2018 Etter hva jeg fikk med meg er FPS betydelig høyere med DX12 enn DX11 - før patchen med DLSS og raytracing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå