Telialigaen Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Terminlisten er satt. Første runde starter i slutten av august.E-SPORT: Her er kampdatoene i Telenorligaen høsten 2018 Endret 2. juli 2018 av TST Lenke til kommentar
mikhailmaceovich Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Lenke til kommentar
KekMek Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Hva mener du? Fortnite er jo giga vanskelig å hoste turneringer for virker det som? 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Hvordan mener du en liga skal fungere i disse spillene, og hvordan mener du man skal få til en evnt. offline finale? Lenke til kommentar
DraeKen Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Hvordan mener du en liga skal fungere i disse spillene, og hvordan mener du man skal få til en evnt. offline finale? Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse Du svarte ikke på spørsmålet mitt, det er relativt simpelt å arrangere turnering, liga er ett helt annet format og har mye flere utfordringer. 1 Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Skjønner at det er ønskelig. Men TelenorLigaen er åpen for alle, og hvis Fortnite skulle blitt med snakker vi 500-1500 lag. Den som hadde fått jobben med å arrangere ligaen ville hatt det som fulltidsjobb og måtte holdt på fra mandag-søndag. Så per dags dato vil jeg si det er urealistisk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Flaut å ikke ha fortnite og pu Hvordan mener du en liga skal fungere i disse spillene, og hvordan mener du man skal få til en evnt. offline finale? Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse Vi ønsker å gjøre mye med Fortnite på Gamer.no, men før spillet kan bli en del av Telenorligaen må vi gjøre oss nødvendige erfaringer ved å arrangere frittstående turneringer. For øyeblikket har vi for mange ubesvarte spørsmål knyttet til selve gjennomføringen. Vi har lenge vært i dialog med Epic om egne Fortnite-servere, slik at vi kan komme i gang. De behandler dessverre Youtubere, streamere og klubber helt annerledes enn oss arrangører. Og tro meg: Jeg har fortalt hva vi driver med og hva vi kan tilby dem i Norge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå