KickF Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vel allereide i dag kan eg fortelle kva som ligger sjult i luke Nr.17 ... Ja Hardware.no's julekalender .. korleis kan eg gjere dette ??? vel har ikkje akkurat likkanes FASITEN under senga, men takke vere ein BUG eller meir ein lite feil fra hardware sine medarbeidere så kan eg fortelle det til dokke ... neida feilen ligger ikkje på den vanlige heimesida hardware.no ,men på RSS feeden til hardware ... ( http://feed.hardware.no/hardware_no_generell_datafeed.xml ) her har denne Linken til denne artiklen som ikkje skulle ha vært tilgjennlig før den 17 komt på nettet. Har brukt FeedDemon som RSS leser å da fikk eg klart å tydlig sjå prgrammerings feila til hardware's medarbeidere ... ##ingen moro å avsløre julekalenderen vel? - DesertGlow## ... det før være om til moden på denne kanalen om topicen skal slettes eller ikkje eller at han fjerner linken Uansett så er det da litt morro å snikopne julekalendaren , å litt morro var det da å kunne opne luke nr.17 i dag , å så hardware.no's sin da , vel uansett Hardware.no må sjerpe seg på programmeringa av RSS feeden Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sikker på at du er en sånn person som spiser opp alle sjokoladene i kalenderen 1. desember. Skam deg! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Sorry, dobbelpost. Endret 15. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
KickF Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 før sikkert advarsel på denne topicen siden eg har lagt linken ut på nettet , men nå kan dei ha det så godt når dei har laga ein liten feil. Dei har fått mail om saken også nu så Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sikker på at du er en sånn person som spiser opp alle sjokoladene i kalenderen 1. desember. Skam deg! Du har heilt rett han burde skamme seg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Trolig noen som har vært litt raske når de har brukt pub.sys. og trolig sendt den til publissering, har fint lite med programmeringen av RSS-feeden å gjøre. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Trolig noen som har vært litt raske når de har brukt pub.sys. og trolig sendt den til publissering, har fint lite med programmeringen av RSS-feeden å gjøre. Vel kanskje d .. men denne feilen ligger kun i RSS feeden ... ikkje på den vanlige sida til hardware.no .... god jul uansett Endret 15. desember 2003 av KickF Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Og hva er poenget? Shame on you Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Trolig noen som har vært litt raske når de har brukt pub.sys. og trolig sendt den til publissering, har fint lite med programmeringen av RSS-feeden å gjøre. Vel kanskje d .. men denne feilen ligger kun i RSS feeden ... ikkje på den vanlige sida til hardware.no .... god jul uansett Jeg ser. Trolig har artikkelen blitt publissert og så trukket tilbake, og da har ikke RSS-feeden blitt oppdatert. Uansett merkelig at den artikkelen er tilgjengelig, for det skulle den ikke vært nå... Anyway, point taken, vi lar folkene i drift se på dette, og stenger posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg