Stianrbt Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Hei!Er det noen som har erfaring med hundebur for transport i bil? Dette er første gang jeg er borti dette da dattera endelig er gammel nok til å få ansvaret for en hund. Hvor begynner jeg? Hva må jeg tenke over? Jeg sjekket http://www.billige-hundebur.com som virker billige i forhold til andre priser jeg har sett på nettet. Der er en enkel guide til å finne riktig størrelse på buret, men hva eventuelt mer må jeg ta hensyn til?Håper noen er ekspert på dette og kan hjelpe en rådvill pappa Lenke til kommentar
accer Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Hadde nok valgt et brur der døren kan åpnes hele og ikke halve. Og et som hunden har litt plass i,så er det også hvordan buret skal stå i bilen da det ser du på formen på buret hva som er mest egnet. Og husk du skal også ha litt plass til noe annet og,ikke bare hunde bur. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Buret skal være stort nok til at hunden kan sitte, ligge, stå og snu seg rundt. Utover det så lite som mulig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Skaff bur som holder og som du kan spenne fast sikkert, ellers har du en bikkje/bur som fyker rundt i bilen og som kan ta livet av deg eller dattera di hvis dere ender opp i en ulykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå