above Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Endret 15. desember 2003 av OSTEBU Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette får du ikke hjelp til her. Anbefaler at du leser disse: Retningslinjer Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du burde redigere innlegget ditt før en moderator ser det. Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor ****** skal jeg faa svar paa det da??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor ****** skal jeg faa svar paa det da??? Send en PM til mod. og spør etter Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 IKKE HER! (sorry for bruken av store bokstaver. måtte bare) Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvem er moderator?? Tror du en moderator kan hjelpe meg da ??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvem er moderator?? Tror du en moderator kan hjelpe meg da ??? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvem er moderator?? Tror du en moderator kan hjelpe meg da ??? Hvor dum går det ann å bli? Tuller du med oss? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor ****** skal jeg faa svar paa det da??? Et annet sted... *reported* Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Selvfolgelig har jeg det da, men jeg fant ingen annen utvei Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hvem er moderator?? Tror du en moderator kan hjelpe meg da ??? Hvor dum går det ann å bli? Tuller du med oss? Ja det gjør jeg Endret 15. desember 2003 av OSTEBU Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvem er moderator?? Tror du en moderator kan hjelpe meg da ??? Hvor dum går det ann å bli? Tuller du med oss? Ja det gjor jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Selvfolgelig har jeg det da, men jeg fant ingen annen utvei Retningslinjene er faktisk til for å følges, ikke bare for morro. Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Selvfolgelig har jeg det da, men jeg fant ingen annen utvei Retningslinjene er faktisk til for å følges, ikke bare for morro. Jau Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Selvfolgelig har jeg det da, men jeg fant ingen annen utvei Retningslinjene er faktisk til for å følges, ikke bare for morro. Jau Virker nesten som du ber om ferie/advarsel når du verken endrer topic eller posten din... Lenke til kommentar
above Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nesten utrolig hvor mange brukere som ikke leser retningslinjene før de regger seg... Selvfolgelig har jeg det da, men jeg fant ingen annen utvei Retningslinjene er faktisk til for å følges, ikke bare for morro. Jau Virker nesten som du ber om ferie/advarsel når du verken endrer topic eller posten din... Sakl gjøre det da, får viske alt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg