Mehtevas Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Har lett overalt (føler jeg), men finner ikke en nettside, hvert fall i Norge, som selger dette. Er det noen her inne som kan peke meg ett sted eller flere hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Eit Google-søk på «vindusvisker rele» gir diverse treff hos Skruvat, i alle fall. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Først må du skrive biltype og modell. Lenke til kommentar
AUTODOC Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Har lett overalt (føler jeg), men finner ikke en nettside, hvert fall i Norge, som selger dette. Er det noen her inne som kan peke meg ett sted eller flere hvor jeg kan få kjøpt det? hei Mehtevas! Fikk du kjøpe rele til vindusviskerne? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hugger, merkeforhandler, eBay, internett osv osv. Umulig å si noe mer konkret uten bil og modell, eventuelt delenummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå