Nordlyst Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Nåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover.Jeg gikk ut i fra artikkelen, hvor refill koster 700 For ti puter, ja. I ssmme artikkel koster dings og tre puter 400 ("og oppover"?), altså 1200 for ni puter til. I hvilket univers er det billigere?? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 For ti puter, ja. I ssmme artikkel koster dings og tre puter 400 ("og oppover"?), altså 1200 for ni puter til. I hvilket univers er det billigere??Nei, som sagt 30 puter, ti gasspatroner: https://www.multicom.no/thermacell-refill-mr-myggjager-10pk/cat-p/c/p10631635 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Er ikke dette en dyr kopi av god gammeldags myggspiral? Dette var min tanke også. Håper det kan gjøres en test til sammenligning. Lenke til kommentar
Appleku Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Er ikke dette en dyr kopi av god gammeldags myggspiral? Dette var min tanke også. Håper det kan gjøres en test til sammenligning. Håper jeg også? Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Enda en bedrift som prøver å bli millionær over natta på dumme nordmenn. Når jeg kjøper slikt i utlandet til en fjott av disse prisene kaller jeg slike butikker for pirater. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Myggen på Finnmarksvidda kommer til å lage hakkemat av den... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Brukte en nå i helga på en veranda. Knottn forsvant resten av kvelden Lenke til kommentar
Svein Conner Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Og på E-bay fant jeg den til ca 200 NOK.. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Og på E-bay fant jeg den til ca 200 NOK.. For en eldre modell, sikkert ikke noe dårligere, men må plusse på minst 100 kroner i frakt og da har man ikke reklamasjon også spørs det hvor en skal henvende seg for garanti Lenke til kommentar
Weelie Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 De har den (eller en eldre modell) på Europris til 299,- Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Although the Thermacell is EPA approved and uses allethrin (a synthetic version of a substance found in Chrysanthemums) instead of DEET, warnings include keeping the lantern away from uncovered food during operation and avoiding directly inhaling the vapor. Allethrin is also highly toxic to fish, bees and cats. https://www.wired.com/2012/07/thermacell-lantern/ Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Kjøpte en på coop extra bygg til medlemstilbud (249,-) men så langt ikke svært overbevist. Er ikke mye mygg i området hvor jeg testet den, men knott og klegg er det masse av. Ble ikke noe mindre insekt med denne liggende nær meg. Har prøvd å hatt den på bordet ved siden av meg, i fanget, og under stolen (alt å sitter jeg godt innenfor "sonen") men fortsatt like mye av disse plagsomme skapningene.. Om jeg bruker opp den medfølgende gassen og putene uten å merke noe effekt, blir det nok å levere den inn igjen (takker for 30 dagers fornøyd garanti) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå