Gå til innhold

TEST: Thermacell myggjager

Anbefalte innlegg

Dubious skrev (På 1.7.2018 den 12.33):

nomore skrev (På 1.7.2018 den 10.34):

Nåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover.

Jeg gikk ut i fra artikkelen, hvor refill koster 700

For ti puter, ja. I ssmme artikkel koster dings og tre puter 400 ("og oppover"?), altså 1200 for ni puter til. I hvilket univers er det billigere??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  gammalerik skrev (På 1.7.2018 den 14.40):

Ole3 skrev (På 1.7.2018 den 8.22):

Er ikke dette en dyr kopi av god gammeldags myggspiral?

Dette var min tanke også. Håper det kan gjøres en test til sammenligning.

Håper jeg også?

Lenke til kommentar
  Svein Conner skrev (På 2.7.2018 den 22.28):

Og på E-bay fant jeg den til ca 200 NOK..

For en eldre modell, sikkert ikke noe dårligere, men må plusse på  minst 100 kroner i frakt og da har man ikke reklamasjon også spørs det hvor en skal henvende seg for garanti

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en på coop extra bygg til medlemstilbud (249,-) men så langt ikke svært overbevist. Er ikke mye mygg i området hvor jeg testet den, men knott og klegg er det masse av. Ble ikke noe mindre insekt med denne liggende nær meg. Har prøvd å hatt den på bordet ved siden av meg, i fanget, og under stolen (alt å sitter jeg godt innenfor "sonen") men fortsatt like mye av disse plagsomme skapningene.. Om jeg bruker opp den medfølgende gassen og putene uten å merke noe effekt, blir det nok å levere den inn igjen (takker for 30 dagers fornøyd garanti)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...