OHJohansen Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Noen få hundrelapper gir deg flott turkompis.TEST: Thermacell myggjager Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Noen som vet om billige pads på ebay? Eller kan man kjøpe D-Allethrin i riktig blanding noen plasser? 1 Lenke til kommentar
Terje12 Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Noen som vet om billige pads på ebay? Eller kan man kjøpe D-Allethrin i riktig blanding noen plasser? Et søk på D-Allethrin ga hauger av treff, billig var det også 1 Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Relativt greit å teste maskinen objektivt: 20kvm tilsvarer en sirkel med radius 2.5m. Kunne derfor testet med myggmaskinen i midten og testperson 1.25m ut fra maskinen. Så talt antall myggstikk med maskinen av og på i en time. Av og på måtte trolig vært utført på ulike dager siden myggen blir "mett" når den spiser på testpersonen. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Dette er ikke noe nytt produkt. Jeg kjøpte dette produktet for 2 år siden, og hvis det ikke har skjedd noe revolusjonerende siden da, er jeg ikke veldig imponert. Mulig mygg og knott i Hedmark er mer hardfør enn andre steder, men her fungerte det i alle fall ikke... Lenke til kommentar
Terje12 Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Er man tom for gass, så kan disse mattene brukes på en øl-/brus-boks med telys. Kutt boksen i to, plasser den over telyset, og legg matta over drikkehullet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Et søk på D-Allethrin ga hauger av treff, billig var det ogsåEr det på eBay burde man være litt forsiktig med de billigste, vanskelig og sjekke om putene inneholder riktige og rett mengde virkestoffer. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Er ikke dette en dyr kopi av god gammeldags myggspiral? Lenke til kommentar
NZ2593 Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg regner med at denne typen baserer seg på samme virkestoff: http://image.auction.co.kr/itemimage/11/d9/21/11d9215016.jpg Den fungerer ekstremt bra innendørs og varer i 45 dager. Å få tilsvarende effekt utendørs blir nok dessverre en stor utfordring. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 700kr er vanvittig. slike blå puter koster bare noen kroner for en pakke i kina. 2 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Må bare si at jeg personlig ikke synes de blå putene fungerer spesiellt bra. MuIigens litt bedre en de brennende spiralene. I kina har dem noen vaeske på groenne flasker som lukter litt spesiellt. Sikkert ikke veldig godt for helsen å sikkert bannlyst i norge, men utrolig effektiv på å holde mygg unna fra kroppen hvis den brukes isteden for myggstift. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Billigere å kjøpe flere dingser, enn å kjøpe refill Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg regner med at denne typen baserer seg på samme virkestoff: http://image.auction.co.kr/itemimage/11/d9/21/11d9215016.jpg Den fungerer ekstremt bra innendørs og varer i 45 dager. Å få tilsvarende effekt utendørs blir nok dessverre en stor utfordring. Disse er så effektive at myggen dør mid air, og ramler ned framfor snuten på deg. Jeg ble iallefall imponert Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Billigere å kjøpe flere dingser, enn å kjøpe refillNåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover. 1 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Minner veldig om noe som selges i dagligvarebutikker i Spania, til en brøkdel av prisen. De er beregnet brukt i en stikkontakt, og har flytende væske i en beholder under varmeren og puten. Putene er nok eksakt de samme, men kanskje i en annen størrelse. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Nåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover. Jeg gikk ut i fra artikkelen, hvor refill koster 700 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg gikk ut i fra artikkelen, hvor refill koster 700Det er vel prisen for 10 gasspatroner og 30 matter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Det er vel prisen for 10 gasspatroner og 30 matter Går du får en 10-pakning vil denne koste deg cirka 700 kroner Står ikke noe om innhold, så jeg anntok at det gjaldt 10 matter Lenke til kommentar
Nordlyst Skrevet 1. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2018 Kan den brukes i teltet..? Eller må det være god ventilasjon? Brannfare? Takk for en grei omtale av et interessant produkt, men savner litt mer informasjon om bruksområde/ begrensninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå