Kurt Lekanger Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Bruker lys til å lagre data i saltkuber på nanonivå Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Må ha tørre forhold og mye silica gel poser omkring lagringsenhetene da? 3 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Må vel nesten få seg en deltidsjobb i klesforretning igjen, da. Nok av silicaposer å finne der. ? -Hvorfor fortsetter man å si ‘ganger mindre enn’, -er det ikke mer riktig å si ‘deler mindre enn’? ? Endret 1. juli 2018 av Sandormen 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Vet ikke hva som er riktig å si. Men det får plassere store datalagringssenter i symbiose med klesbutikker på kjøpesentre da, så de får tak i nok silica gel poser Men jeg vet ærlig talt ikke helt om detaljene er tilstedet for å opprette en "symbiose" mellom to slike bedrifter. Blir voldsomt varmt i klesbutikken. Kanskje afrikanere, asiatere og andre varmesøkende sjeler flytter inn der for godt? Endret 1. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 "Til sammenligning har menneskehjernen en kapasitet på rundt 2,5 petabyt, ifølge forskeren." Vet ikke hvorfor men jeg føler meg litt fornærmet... Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Så hver gang jeg koker spaghetti vil jeg nå tenke at jeg kaster bort en masse lageingskapasitet. ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå