ExcaliBuR Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 samco skrev (4 timer siden): Ja mye banding problemer på cx serien og ikke 48gbs hdmi porter. Skjønner, da er ikke det TVen for meg. Mor og far som kjøpte. De er ihvertfall strålende fornøyde 😃 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 On 12/17/2019 at 6:39 PM, evgeny said: Her er min burnin etter 2 år. Jeg prøver å unngå stillbilder med julestjerner 😛 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 ExcaliBuR skrev (4 minutter siden): Skjønner, da er ikke det TVen for meg. Mor og far som kjøpte. De er ihvertfall strålende fornøyde 😃 48gbps er en non-issue. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Driver folk og maser om manglende 48gbps enda altså ? 😛 Skal vi diskutere 10 bit vs 12 bit også i mens vi er i gang ? Endret 2. august 2021 av Mala 4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg har ikke peiling altså, må bare stole på forumekspertisen. Hvorfor må jeg ha 48gbps, og hva er alternativet? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Mala skrev (15 timer siden): Driver folk og maser om manglende 48gbps enda altså ? 😛 Skal vi diskutere 10 bit vs 12 bit også i mens vi er i gang ? Det er bare én her på forumet som er opphengt i det. Resten har gått videre for over ett år siden. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. august 2021 Forfatter Del Skrevet 3. august 2021 (endret) Sony hoppa på 48bgs i år , så for dere som tror jorda er flat…. Bruk nerfed 2.1 👍 for andre gå 48bgs gratis tips. Endret 3. august 2021 av samco Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 MrMarbles skrev (1 time siden): Det er bare én her på forumet som er opphengt i det. Resten har gått videre for over ett år siden. samco skrev (1 time siden): Sony hoppa på 48bgs i år , så for dere som tror jorda er flat…. Bruk nerfed 2.1 👍 for andre gå 48bgs gratis tips. Men hvorfor mener samco at 48gbps er must have? Hva gir det ifbm. film og spill og hva er alternativet produsentene bruker? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 ExcaliBuR skrev (15 timer siden): Jeg har ikke peiling altså, må bare stole på forumekspertisen. Hvorfor må jeg ha 48gbps, og hva er alternativet? Det er ikke noe som bruker 48gbps på 4K 120Hz HDR TVer. Tror man må opp på 8K for å behøve 48gbps for å få 8K 60Hz HDR. Dersom det skulle være en issue med "kun" 40gpbs på CX, så tror jeg ikke gutta i Digital Foundry hadde kjøpt CX selv. De tester alle de store spilla på konsoll mtp på bildekvalitet, fps, lag, stutter, frame times osv. Så om det var en issue, så hadde de nok påpekt det. Dersom CX hadde et 12bit OLED panel, så hadde det hatt noe for seg. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 @MrMarbles, takk for et god argumentert svar! Da skjønner jeg at det er fint på papiret heller enn at det er en nødvendighet hvor mangelen går ut over bildekvaliteten på CX. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 ExcaliBuR skrev (2 minutter siden): @MrMarbles, takk for et god argumentert svar! Da skjønner jeg at det er fint på papiret heller enn at det er en nødvendighet hvor mangelen går ut over bildekvaliteten på CX. Ikke noe problem Har selv CX og er storfornøyd. Hadde jeg ikke hatt den nå, så hadde jeg kanskje venta på at C1/G1 gikk ned i pris, evt. A90J (men den tror jeg aldri vil komme ned i prisen jeg ønsker å betale (rundt 10-13k). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 (endret) MrMarbles skrev (6 timer siden): Det er bare én her på forumet som er opphengt i det. Resten har gått videre for over ett år siden. Helt riktig EDIT: Se der ja hehe. Ganske fin oversikt her: Endret 3. august 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå