Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Tar du pass på reglene ved alle produkter bokstavelig talt? "Ikke hell vann ned i forsterkeren" feks Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Du krangler jo over alt denne er artig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1822642 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Tar du pass på reglene ved alle produkter bokstavelig talt? "Ikke hell vann ned i forsterkeren" feks Jøss kort kveld Tror det fleste vil holde seg til tv produsenters råd. Du fyller vel bensin på en diesel bil selv om det står kun diesel? pga man må jo ikke ta alt bokstavelig rådet ..... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Er du seriøs Philips mener du må bytte kanal hvert 20 min Jeg ler meg ihjel her. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Er du seriøs Philips mener du må bytte kanal hvert 20 min Jeg ler meg ihjel her. Send phillips en Mail ... står sort på hvitt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Send phillips en Mail ... står sort på hvitt. Ringer de i morgen.. Neppe et salgsargument. NB- Du må jo skjønne det ikke er ment sånn.... Endret 23. september 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Ringer de i morgen.. Neppe et salgsargument. Ja ring dem. Ta opp den samtalen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ja ring dem. Ta opp den samtalen. Akkurat som deg gidder jeg ikke bevise noe som helst. Alle med sunn fornuft skjønner dette er bullshit. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Akkurat som deg gidder jeg ikke bevise noe som helst. Alle med sunn fornuft skjønner dette er bullshit. Står advarsler... om du velger å ignorere dem så er det farvel til reklamasjon garanti. For andre med litt mere fornuft følg anvisningene. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Står advarsler... om du velger å ignorere dem så er det farvel til reklamasjon garanti. For andre med litt mere fornuft følg anvisningene. I allefall du.. Finner ikke dette hos Philips gi meg link er du grei. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 I allefall du.. Finner ikke dette hos Philips gi meg link er du grei. Bare se på bildet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Vil ha link er det vanskelig? Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Vil ha link er det vanskelig? Klarer du virkelig ikke å finne noe på World Wide Web ? Uff synes synd på deg så https://www.philips.no/c-f/XC000013843/hvordan-retter-eller-hindrer-jeg-visning-av-et-gjenværende-bilde-på-en-oled-tv-skjerm Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Klarer du virkelig ikke å finne noe på World Wide Web ? Uff synes synd på deg så https://www.philips.no/c-f/XC000013843/hvordan-retter-eller-hindrer-jeg-visning-av-et-gjenværende-bilde-på-en-oled-tv-skjerm Gadd ikke å sjekke fikk deg til å gjøre jobben.. Hvem er det synd på nå? Uansett urealistisk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Gadd ikke å sjekke fikk deg til å gjøre jobben.. Hvem er det synd på nå? Uansett urealistisk. Spør du meg så må jeg vel svare deg på den. Ser ingen andre alternativer på svaret som ble spurt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Spør du meg så må jeg vel svare deg på den. Ser ingen andre alternativer på svaret som ble spurt. Continue. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Artikkelen samco linjer til sier at det kan oppstå midlertidig "innbrenning" om man viser statisk innhold i over 20 minutter. Hvis du får dette, går artikkelen videre til å si at du må sørge for at TV-en er tilkoblet strøm for at renseprogrammet skal forhindre at dette blir en varig skade. Merk at dette ikke er snakk om innbrenning, men en midlertidig reaksjon. Det kan også skje på LCD-er, og jeg har sett det på SUHD-modeller som har vist QR-kode i flere timer. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Ja "Image retention" heter det. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Artikkelen samco linjer til sier at det kan oppstå midlertidig "innbrenning" om man viser statisk innhold i over 20 minutter. Hvis du får dette, går artikkelen videre til å si at du må sørge for at TV-en er tilkoblet strøm for at renseprogrammet skal forhindre at dette blir en varig skade. Merk at dette ikke er snakk om innbrenning, men en midlertidig reaksjon. Det kan også skje på LCD-er, og jeg har sett det på SUHD-modeller som har vist QR-kode i flere timer. Å ja vi er der igjen ja vrøl som vanlig da.. Ja ja ingen seriøse artikler og klager i flertall å spore 2017/2018 i Norge det var som regnet. Inn brenning er et ikke problem i stor grad og stadige pauser er en over hysterisk handling av folk som ikke skjønner en brukerveiledning. Da ønsker man de God bedring The End Endret 24. september 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2018 Forfatter Del Skrevet 24. september 2018 Å ja vi er der igjen ja vrøl som vanlig da.. Ja ja ingen seriøse artikler og klager i flertall å spore 2017/2018 i Norge det var som regnet. Inn brenning er et ikke problem i stor grad og stadige pauser er en over hysterisk handling av folk som ikke skjønner en brukerveiledning. Da ønsker man de God bedring The End Tror du må våkne litt med at vi i Norge har ikke helt samme tv kulturen som i utlandet. Det er 100 vis med brukere med inbrenning på større forum desverre er vi et lite land med få over interesserte eiere som faktisk sjekker oled tvne sine. Slik som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå