Gå til innhold

Hva skal jeg velge å studere til høst?

jurtyl

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er usikker på hva jeg skal velge å studere nå til høst;

Står mellom disse

- Juss

- Industriell økonomi og teknologiledelse NTNU

- Psykologi 

- Nanoteknologi NTNU 

Endret av jurtyl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan gi deg svaret på hva du skal studere til høsten: Industriell økonomi og teknologiledelse NTNU.

Dette er en type lederutdanning, der studentene på sikt skal bli de fremtidige direktørene i diverse bedrifter. Nå som jeg har gitt deg svaret, kan du like godt stenge tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er usikker på hva jeg skal velge å studere nå til høst;

Står mellom disse

- Juss

- Industriell økonomi og teknologiledelse NTNU

- Psykologi 

- Nanoteknologi NTNU 

Her er det eit veldig stort sprik i studieretningar.

Kva er grunnlaget for at du har satt opp akkurat desse fire studieretningane?

Din personlege motivasjon for å studere vil ha avgjerande betydning for kva du bør satse på.

Husk at for å kunne holde ut eit heilt yrkesliv så må yrket ditt bety meir for deg enn berre ein kul tittel.

Den typiske fella som mange går i er at dei synes dei må velge mellom å studere juss eller medisin fordi dei har låst seg på at dei vil ha eit høgstatusyrke, men med manglande fagleg interesse så er det mange som slit med dagleglivet. Ein lege som ikkje trives med pasientkonsultasjonar, eller ein advokat som ikkje orker å lese tunglest tekst vil fungere dårleg i yrkeslivet, og vil antageligvis på grunn av for dårlege prestasjonar heller aldri kome i posisjon for å få dei gode stillingane. Og då hjelp det lite for deg personleg at det einaste du har oppnådd er å få deg ein yrkestittel som svigermor synes det er stas å nemne i syklubben.

Det er sjølvsagt fint mulig å ha interesse for veldig forskjellige ting, men då bør du sette deg ned for å vurdere kva interesse du vil dyrke som yrke, og kva som du fint kan leve med å ha som hobby.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...