Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste cs server med tele2 704


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er plaget med høg ping hoss tele2 :( Masse ms osv, har klaga menne dei seier du har den speed du skal ha...... Noen som har forslag lr? Men kas server er dei beste noen som veit det?

 

Viss du spiller nett spill ikkje kjøp tele2 dorlig support...

Vet ikke om noen spesielle servere som er raskere enn andre med Tele2, men ville bare si ifra at jeg også har Tele2 ADSL 704kbps, og hos meg går det veldig bra. Jeg har ofte lavere ping enn folk med raskere linje.

 

Jeg har ingen fast server, joiner bare de som svarer raskest med All-Seeing Eye, men jeg pleier å ligge på rundt 30-40 i latency, noe som jeg ikke syns er så verst.

 

Jeg har heller ikke hatt noen problemer med support, og er alt ialt storfornøyd med ADSL fra Tele2. Noe av det beste er at jeg ikke har bindingstid. :cool:

 

Apollo

Lenke til kommentar
Eg er plaget med høg ping hoss tele2 :(  Masse ms osv, har klaga menne dei seier du har den speed du skal ha...... Noen som har forslag lr? Men kas server er dei beste noen som veit det?

 

Viss du spiller nett spill ikkje kjøp tele2 dorlig support...

Vet ikke om noen spesielle servere som er raskere enn andre med Tele2, men ville bare si ifra at jeg også har Tele2 ADSL 704kbps, og hos meg går det veldig bra. Jeg har ofte lavere ping enn folk med raskere linje.

 

Jeg har ingen fast server, joiner bare de som svarer raskest med All-Seeing Eye, men jeg pleier å ligge på rundt 30-40 i latency, noe som jeg ikke syns er så verst.

 

Jeg har heller ikke hatt noen problemer med support, og er alt ialt storfornøyd med ADSL fra Tele2. Noe av det beste er at jeg ikke har bindingstid. :cool:

 

Apollo

kor bur du?

Lenke til kommentar
kan ikke noe cs-greier i det hele tatt, men nå er vel ping og ms det samme?

Nei det er nok ikke det. :yes:

 

Men uansett, sjekk lokasjon på serverene du spiller på. Om du bor sånn ca midt i norge så er jo catch-gamer og singsing, wazelin mfl gode på ping og ms (nå er det vel slik at ms har økt endel i 1.6 i forhold til 1.5 men.... ) En annen ting er om du har satt raten riktig i cs... og cl_updaterate og cl_cmdrate... Sett disse riktig og, har endel å si for pingen din etc... Jessi, lykke til ja..

Lenke til kommentar

hepp,

 

[min erfaring]

har selv tele2 Medio. I begynnelsen (sommer 03) var jeg også plaget med høy ping, men dette har blitt bedre. Vet ikke hva som har skjedd. Selv har jeg erfart at nra, gamesurf, catch-gamer -serverene passer linja mi best. Derimot plages jeg mye med konstant høy choke, 70-100. Dette gjelder for det meste i 1.5. I 1.6 går det bedre, men hvem gidder å spille 1.6? (snev av ironi, men jeg syns 1.5 er bedre)

 

[/min erfaring]

Lenke til kommentar
hepp,

 

[min erfaring]

har selv tele2 Medio. I begynnelsen (sommer 03) var jeg også plaget med høy ping, men dette har blitt bedre. Vet ikke hva som har skjedd. Selv har jeg erfart at nra, gamesurf, catch-gamer -serverene passer linja mi best. Derimot plages jeg mye med konstant høy choke, 70-100. Dette gjelder for det meste i 1.5. I 1.6 går det bedre, men hvem gidder å spille 1.6? (snev av ironi, men jeg syns 1.5 er bedre)

 

[/min erfaring]

Skal ikkje choke være på 0?

Lenke til kommentar
Det hjelper ikkje enten så er det ikkje ms og litt cho.... Eller så masse ping uansett... :cry:

ad er det også pga serverne.. dessuten kan det hende du ligger langt unna sentralen.. derfor fåår du dårlig ping..

Jeg hadde chello før og sentralen lå 20 min unna emg.. altså jeg satt med LAN ping på INET på cs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...