Smedsrud Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 RYKTE: Airpods blir trolig oppdatert med støykansellering og pulsmåling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Pulsmåling ser jeg ikke behovet for, men støykansellering er positivt. Jeg bruker selv Airpods 1 på min S7 og er strålende fornøyd både med lyd, batteritid og rekkevidde. 1 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Hvordan unngår dere å miste disse? Jeg har mista 10 par allerede, brukt 15000kr. Endret 30. juni 2018 av pizzafordi Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Hvordan unngår dere å miste disse? Jeg har mista 10 par allerede, brukt 15000kr. Om du er så vimsete, hvorfor kjøper du ikke "Trygghetsavtale" fra butikker som selger dette sammen med air pods til rundt 300kr? Da hadde du jo spart nærmere 15.000kr... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Hvordan unngår dere å miste disse? Jeg har mista 10 par allerede, brukt 15000kr. Har hatt mine ett års tid, og enda ikke mistet de. Selv har jeg kjøpt et syltynt etui til "ladeboksen" som har en nøkkelring festet i seg, og så har jeg festet en tile sporingsbrikke i denne.... Har vel hatt behov for sporingen 3-4 ganger; men det er nettop fordi jeg er vimsete.... Det viktigste er jo å alltid legge de tilbake i ladeboksen etter bruk; da er jo problemet løst.... 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut."Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Endret 30. juni 2018 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut." Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Eller. Treffer du android brukere så synes 95% at de ser teite ut, andre er delt 50/50. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Herregud for en klassisk dårlig overskrift. Her trodde jeg et øyeblikk at man kunne software-oppdatere sine gamle og få støykanselleringe og pulsmåling. Men, neide i Apple-leiren så er det kun kjøp, kjøp, kjøp nytt som gjelder. Da må man selvsagt skaffe seg Apple duppeditt nivå 2, neste gang nivå 3. Ikke at det er så veldig annerledes enn hvordan alle andre opererer i et kapitalistisk system hvor man bruker kort tid og kaster, for så å kjøpe nytt som varer kort tid og kaster så det igjen. MEN, det er en svært villedende overskrift på artikkelen for det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut." Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Eller. Treffer du android brukere så synes 95% at de ser teite ut, andre er delt 50/50. Stilige er de vel definitivt ikke. De 50/50 du snakker om tror jeg må være folk som enten bryr seg hvordan de ser ut eller ikke. Jeg bryr meg f.eks pent lite om hvordan man ser ut med de sålenge de er så jævlig praktiske som de er. Kommer glatt til å kjøpe neste versjon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut." Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Har tilgode å se et par øreplugger fra noen produsent som ser stilige ut. Noen ting er kun til for å utføre en jobb. ikke alt trenger å se fint ut. Dassen min er heller ikke stilig, men dritten forsvinner magisk ned et hull, så jeg er allikevel fornøyd. Lenke til kommentar
Appleku Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut." Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Har tilgode å se et par øreplugger fra noen produsent som ser stilige ut. Noen ting er kun til for å utføre en jobb. ikke alt trenger å se fint ut. Dassen min er heller ikke stilig, men dritten forsvinner magisk ned et hull, så jeg er allikevel fornøyd. Apple bruker en hel del penger på design? Vi kunne trengt mer kraft i macene Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 "virker folk fortsatt å være delt i synet på om de er stilige eller om du som bærer dem ser helt snål ut." Nei, INGEN syns disse ser stilige ut Eller. Treffer du android brukere så synes 95% at de ser teite ut, andre er delt 50/50. Stilige er de vel definitivt ikke. De 50/50 du snakker om tror jeg må være folk som enten bryr seg hvordan de ser ut eller ikke. Jeg bryr meg f.eks pent lite om hvordan man ser ut med de sålenge de er så jævlig praktiske som de er. Kommer glatt til å kjøpe neste versjon. Er det virkelig nødvendig å kjøpe neste generasjon om du er såpass fornøyd med de du har? Da hadde det jo gitt mer mening å kjøpt et annet merke som allerede har f.eks støykansellering og/eller bedre lyd. Ikke direkte kritikk til deg, men det underbygger jo hvor utrolig opptatt vi er av bruk og kast... Var folk slik før mon tro? Og også hvor "merkeslave" mange av oss er. Når produsenten sier hopp, så hopper vi og kjøper ukritisk neste modell/produkt, selv innen produktkategorier som lyd som ikke"eldes" like kjapt som f eks telefoner. Jeg synes det er en skremmende utvikling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Hvordan unngår dere å miste disse? Jeg har mista 10 par allerede, brukt 15000kr. Må du slutte å trolle, du har ikke mistet 10 par. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Er det virkelig nødvendig å kjøpe neste generasjon om du er såpass fornøyd med de du har? Da hadde det jo gitt mer mening å kjøpt et annet merke som allerede har f.eks støykansellering og/eller bedre lyd. Ikke direkte kritikk til deg, men det underbygger jo hvor utrolig opptatt vi er av bruk og kast... Var folk slik før mon tro? Og også hvor "merkeslave" mange av oss er. Når produsenten sier hopp, så hopper vi og kjøper ukritisk neste modell/produkt, selv innen produktkategorier som lyd som ikke"eldes" like kjapt som f eks telefoner. Jeg synes det er en skremmende utvikling. Hvorfor skal jeg gå for et annet merke når jeg er fornøyd med dem jeg har? Om de nye har andre/bedre funksjoner så er det jo bare logisk å oppgradere. Jeg kommer ikke til å kaste de jeg har fordi. Går det på noe vis utover deg hva andre folk kjøper seg for sine hardt opptjente penger? Endret 1. juli 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Eller. Treffer du android brukere så synes 95% at de ser teite ut, andre er delt 50/50. Fornektelse lenge leve 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Har tilgode å se et par øreplugger fra noen produsent som ser stilige ut. Noen ting er kun til for å utføre en jobb. ikke alt trenger å se fint ut. Dassen min er heller ikke stilig, men dritten forsvinner magisk ned et hull, så jeg er allikevel fornøyd. Aldri hørt noen le av hvordan noen headphones ser ut, før folk ble sett med disse 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg bruker iphone selv men kommer aldri til å gå med sigarett stumpene (airpods) stikkende ut av øra Det om den teorien. 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Hvorfor skal jeg gå for et annet merke når jeg er fornøyd med dem jeg har? Om de nye har andre/bedre funksjoner så er det jo bare logisk å oppgradere. Jeg kommer ikke til å kaste de jeg har fordi. Går det på noe vis utover deg hva andre folk kjøper seg for sine hardt opptjente penger? Vet ikke om du leste skikkelig det jeg skrev? Dette var ikke noe kritikk direkte rettet til deg, så det er ikke noen grunn til å gå i skyttergravene. Men igjen: Det finnes allerede andre merker som har andre/bedre funksjoner enn de du har. Da ville det vel vært logisk å allerede oppgradere nå? Om bedre lyd eller nyere funksjoner faktisk var viktig for deg? Det finnes til og med tilsvarende propper som mest sannsynlig vil være bedre enn neste generasjon Airpods også ute på markedet allerede nå, så da sliter jeg med å se argumentasjonen om at det er "logisk å oppgradere når det kommer nye funksjoner" og "kommer glatt til å kjøpe neste versjon". Om den eneste grunnen til at du kjøper dem ikke er pga du er en merkeslave. Før du leste denne artikkelen (eller om disse airpods 2 på andre nettsteder), følte du et behov for bedre ørepropper? Hvis ja, er det spesielt at du ikke allerede har kjøpt et bedre merke, og hvis nei er det isåfall lov å antyde at det er Apple som bestemmer hva dine behov er. Skjønner du hva jeg mener? Sålenge noe har eplelogo på så må det kjøpes? Jeg har tatt meg selv i gjøre akkurat det samme med andre merker, så enda en gang, les igjennom det jeg skriver uten å gå i skyttergravene og se om du er enig. Du skriver også at du ikke vil kaste de du har selv om du kjøper denne nye versjonen, men seriøst: Hva er sjansen for at de gamle i det hele tatt vil bli brukt igjen? Du kan ikke ha på deg to sett med hodetelefoner samtidig, og har du valget vil du de nyeste være de du tar med deg 100/100 ganger. Så de du har, selv om de fungerer perfekt, vil aldri bli brukt igjen (av deg) og mest sannsynlig støve ned i en skuff en eller en annen plass. Du kan selvsagt gi dem til noen andre i familien osv, så om det er tilfelle er det jo greit. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Herregud for en klassisk dårlig overskrift. Her trodde jeg et øyeblikk at man kunne software-oppdatere sine gamle og få støykanselleringe og pulsmåling. Men, neide i Apple-leiren så er det kun kjøp, kjøp, kjøp nytt som gjelder. Da må man selvsagt skaffe seg Apple duppeditt nivå 2, neste gang nivå 3. Ikke at det er så veldig annerledes enn hvordan alle andre opererer i et kapitalistisk system hvor man bruker kort tid og kaster, for så å kjøpe nytt som varer kort tid og kaster så det igjen. MEN, det er en svært villedende overskrift på artikkelen for det På lik linje med ALLE andre produsenter som putter nye sensorer, ny elektronikk etc inn i produktene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg