andnet Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Skal bygge ned PC`n min til å få plass i et Cooler Master Elite 130 kabinett, som kan ta CPU kjøler med max høyde 65mm. Noen som har anbefalinger her? Er Noctua NH-L9i noe tess? Noen andre vifter i denne kategorien jeg burde vurdere? Skal kjøle en i5 6700k, som jeg ikke har tenkt å overklokke. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg ville gått for en AIO vannkjøler. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg ville gått for en AIO vannkjøler. Noen å anbefale som ikke koster skjorta? Er f.eks Cooler Master ML120 grei nok, og vet du om den passer? Evnt Corsair H60 / H80? Regner med det ikke går med 2 sidestitle vifter som f.eks ML240 har. Ser forøvrig ut som de støyer en del mer en Noctua sine vifter, ved max effekt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Noen å anbefale som ikke koster skjorta? Er f.eks Cooler Master ML120 grei nok, og vet du om den passer? Evnt Corsair H60 / H80? Regner med det ikke går med 2 sidestitle vifter som f.eks ML240 har. Ser forøvrig ut som de støyer en del mer en Noctua sine vifter, ved max effekt. Det er ikke så enorm stor forskjell på de forskjellige 120mm AiOene. En sånn en i front vil kjøle CPUen ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå