Smedsrud Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Men har du ikke et godt lukket headset bør du styre unna!TEST: Razer Blade 15 med GTX 1070 Max-Q Lenke til kommentar
Iskrem123 Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Er ikke G-sync på noen av modellene. 3 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 "nye og flotte spill som Far Cry 5" - Altså, spillet er jo nytt, men motoren er gammel og spillet må jo være det dårligste i serien. FarCry navnet er for lenge siden blitt en melkeku og forbindes for meg med: RÆL. Det pøser inn fiender i et heseblesende tempo, så man får aldri fred, og jeg misliker sterkt denne torturen som utviklerne er opphengt i, som å brenne folk levende, eller drepe folk og kaste dem i likhauger eller utfor stup. (Ja akkurat som i forrige) Anbefaler heller FarCry 2 med en mod, hvis man absolutt MÅ spille. 2 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Hadde det vært en idé å tatt med den nye Asusen med 1070 "ikke-Max-Q" som sammenligning i benchmarks kanskje? Den er jo på nesten samme prisnivå også. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Skulle likt og vite hvor god den duger i spill, ettersom hvis jeg hadde kjøpt et "beist" dette og den ikke lever opp til forventninger kan jeg liksom ikke "Oppgradere." Lenke til kommentar
JK_ Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) At den ikke har G-sync vil jeg påstå er en fordel. Med G-sync så vil ikke pcn kunne skifte mellom intel 620 kortet når man ikke har behov for kraftig GPU kraft. Uten G-sync får man langt større batterilevetid ved for eksempel film/nettsurfing. Også svakt å ikke oppgi hvilken situasjon batteritiden er målt under. Flere tester sier at denne yter bra i batteritid så lenge man ikke bruker 1070 kortet. Så det å gi den trekk for batteritid og G-sync blir nesten litt selvmotsigende da den ville hatt langt lavere batteritid til "alt" annet enn gaming dersom den hadde hatt G-sync Endret 6. august 2018 av JK_ Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 "*Oppdatert 29.06: Da testen ble publisert lå det inne to avsnitt som omhandlet Nvidias G-Sync-teknologi. Avsnittene er nå tatt ut da denne Max-Q-baserte maskinen ikke har denne skjermteknologien innebygd." Det står fortsatt et avsnitt om Nvidia G-sync. Dette burde jo fjernes fullstendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå