Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Travers til Audi A4 B5

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en eu feil på traversen min foran, jeg trenger en ny. Jeg har prøvd å søke litt rundt omkring som f.eks på nbfbildeler og finndel.no, men søket kommer opp kort. Den har en 1.8L Turbo motor, som er langsgående montert. Jeg har ikke fått tak i noen ifra en audi forhandler å dobbeltsjekke dette med, men jeg regner med at jeg ikke kan bruke en travers som har sittet på en bil med en annen motor. Er det noen som vet om noe steder i nærheten av akershus hvor jeg kan få tak i dette? 

A4 1996 1.8L Turbo Avant. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må nok ta en ringerunde til bilopphuggere... traversen er ikke noe som de normalt skrur av...

men først bør du prøve å løsne boltene som holder traversen til karosseriet (4 stk) ... de kan sitte noe jævlig, og sjansen for at mutteren som er sveiset inni vangene løsner... og da er bilen mer eller mindre vrak.

Lenke til kommentar

Da fant jeg en travers jeg muligens får kjøpt. takket være en anonym forumbruker. Den gamle traversen er tatt av, gikk smooth. Dynket boltene i rustløser 1 gang i timen, i løpet av gårsdagen.

Imponerende! Det utroligste lar seg løse på diskusjon.no! Det var da også utrolig raskt.

Hva slags verktøy brukte du på boltene? Muttertrekker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...