robgar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg holder på med et design i ps, jeg har lyst til å klone et bilde inn i et nytt layer, men da jeg prøver står det : content of layer is not directly rediable, Hvordan kan jeg klone det bilde inn? (uten å flatten image) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Åpne bildet. Duplicate layer. Velg psd filen du vil ha den til. Voila! (viss det var det du mente da...) Grunnen til at du får den meldingen, er at layeret ikke er rasterized eller tekst. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takk for hjelpen men hvordan maller jeg på et layer da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Takk for hjelpen men hvordan maller jeg på et layer da? Maller? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg mente maler (paintbrush tool) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du kan bruke clone tool, men jeg vil heller anbefale deg å redigere bort det du ikke vil ha med (altså ta det andre veien...) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hvis du tenker på tekstlayeret må du razterice d først, høyreklikk på d å vlr razterice eller noe sånt. Da kan du malle på d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå