FevangKro Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Hei! Jeg lurte på om det var noen som hadde tenkt å kjøpe seg BFA, men som ikke har muligheten til å spille så alt for mye. Lurte på om det var en avslappet norsk guild eller skandinavisk som jeg kunne fått vært med i. Hadde væt hyggerlig å blitt kjent med nye folk Eller noen jeg kan legge til som venn på Battle.net Endret 29. juni 2018 av Fkleppe Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Bumper denne Tidligere high end raider igjennom 3-4 år før jobb og familie ble prio Har kjøpt bfa og kommer til å se all content som før, men hadde vært knall å sluppet å gjort det alene^^ Hadde likt å kunne bli med i et casual norsk guild og fått gjort litt Keisern#2196 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg lurer også på det samme, hadde vært greit å ha noen å spille litt LfR eller Warfronts sammen med. ^^ Men jeg sliter også med angst og til tider tankekjør, og ha noen å distrahere meg sammen med er alltids greit. Sarcoex#2145 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Hvilken server snakker dere om? Det kommer vel communities også i bfa, så det kan jo være en løsning for å samle litt folk, istedet for guild tenkte jeg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg tenkte vel på å bruke communities Lenke til kommentar
aitchemm Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Skjønner det er litt sent, men jeg lærer norsk (jeg er skotsk), og jeg vil bli bedre til å snakke. Samtidig vil jeg gjerne ha noen å slappe av litt med. Jeg sliter også med angst, og det er vanskelig for meg å bare bli med et norsk guild, siden jeg ikke er helt flytende på norsk, og så blir nervøs. Idz#2599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå