AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hvilket eller hvilke sexleketøy vil dere gjerne eie eller prøve en gang? Hva er grunnen til at dere ikke har det ennå? Er det for dyrt, fort stort, vanskelig å få tak i, utsolgt …? Anonymous poster hash: 174a7...73e Anonymous poster hash: 174a7...73e Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 28. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 28. juni 2018 Vær en flink trådstarter og start selv 10 Lenke til kommentar
Martin Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hmm, spontant må jeg tenke på (Hitachi) Magic Wand og Sybian som jeg har lyst til å prøve med dama. Eventuelt Njoy Magic Wand, Fun Wand eller Eleven. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Magic Wand. Tenkt på det en stund, men har ikke hatt råd. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Magic Wand. Tenkt på det en stund, men har ikke hatt råd.Gull verdt.Vår kostet under tusenlappen og den sparer meg for mer slit enn bilen Uansett hvor sliten man måtte være så jan man være sikker på at madammen får så mange orgasmer hun ønsker uten at du må svette for det For min egen del tror jeg at jeg har det meste. Det eneste jeg ikke har eller har prøvd er en realistisk lovedoll. Hadde jeg vært flust i pesetas kunne jeg nok tenkt meg en slik bare for å ha prøvd det, men jeg belåner meg ikke for en sexleke til 50 laken Sikkert kjempeskuff men you never know. Its not only only, just but but. Endret 29. juni 2018 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Har prøvd det aller meste, tror jeg. Og de tingene jeg ikke har prøvd, har jeg bevisst latt være å prøve fordi det overhodet ikke interesserer meg. Hvordan noen i det hele tatt klarer å få ereksjon med en über creepy RealDoll i rommet er hinsides min fatteevne. Anonymous poster hash: d799c...513 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Har prøvd det aller meste, tror jeg. Og de tingene jeg ikke har prøvd, har jeg bevisst latt være å prøve fordi det overhodet ikke interesserer meg. Hvordan noen i det hele tatt klarer å få ereksjon med en über creepy RealDoll i rommet er hinsides min fatteevne. Anonymous poster hash: d799c...513 Folk får det til med plastfitte på termos, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Folk får det til med plastfitte på termos, så hvorfor ikke Jo, godt poeng. Jeg får det ikke til med det heller jeg da, så det er gjerne jeg som er rar. XD Anonymous poster hash: d799c...513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg