AnonymDiskusjon Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hei! Jeg har vært i flere forhold, og et av de var 3 år+ men jeg ender alltid opp med å bli lei. Spesielt det seksuelle, som gjør at jeg sliter. Det har kostet meg egentlig flere forhold da jeg innser at jeg etterhvert prioterer andre ting. Samtidig er sexlysten på andre så mye større (aldri vurdert å være utro). Nå er jeg singel og har det veldig bra med meg selv, men etter det går et par måneder så føler jeg samtidig litt lysten på dame og har truffet en bra en nå som jeg har datet litt. MEN, frykten for å bli lei er der, frykten for tanken at det ikke er den riktige dame er der og frykten for å gå igjennom enda et brudd er der. Noen tips? M26 Anonymous poster hash: d9bb4...b6e 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Vet ikke hva slags damer du går for, men hvis de har lite mellom ørene er det klart man går lei. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Slutt å være redd for brudd. Seriøst. Et brudd er ikke slutten på livet. Kos deg med jentene du møter så lenge det er givende for dere begge, og skill lag når det ikke lenger er det. Så lenge du ikke er et rasshøl rundt det eller lyver og manipulerer så er det jo bare å leve det livet du selv ønsker. Anonymous poster hash: 70367...113 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Vet ikke hva slags damer du går for, men hvis de har lite mellom ørene er det klart man går lei. Ja, jeg ser mange som er alt for overfladiske i utvelgelsen. Velger du damer som du må være pappa for så ser jeg for meg at det kan føles veldig lite utfordrende i lengden. Best med damer som kan utfordre deg mentalt. Ellers er det lov å være åpen om at du ønsker et forhold med mulighet for flere seksualpartnere. De jentene finnes også, selv om det er langt mellom de som tør. Da blir det jo vanskeligere å lande et forhold men du slipper iallefall å bruke 3 år på noe bortkastet. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Slutt å være redd for brudd. Seriøst. Et brudd er ikke slutten på livet. Kos deg med jentene du møter så lenge det er givende for dere begge, og skill lag når det ikke lenger er det. Så lenge du ikke er et rasshøl rundt det eller lyver og manipulerer så er det jo bare å leve det livet du selv ønsker. Jeg støtter denne. Regner med at du syntes de forholdene var verdt det, selv etter bruddet? Slik tenker i hvert fall jeg. Forhold som varer livet ut er svært sjeldne. Nyt din kjæreste fra dag til dag, og ikke tenk så mye på fremtiden. Vi nordmenn er i en unik posisjon hvor vi ikke trenger masse barn for å ta hånd om oss, slik de aller fleste andre mennesker i verden lever. Derfor kan vi heller bruke tiden på oss selv, og ikke stresse med å finne en "partner for livet" for å starte barnekullet så fort som mulig. Har man ikke barn sammen, så er det nesten smertefritt å gå hver til sitt. Det er i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Jeg støtter denne. Regner med at du syntes de forholdene var verdt det, selv etter bruddet? Slik tenker i hvert fall jeg. Forhold som varer livet ut er svært sjeldne. Nyt din kjæreste fra dag til dag, og ikke tenk så mye på fremtiden. Vi nordmenn er i en unik posisjon hvor vi ikke trenger masse barn for å ta hånd om oss, slik de aller fleste andre mennesker i verden lever. Derfor kan vi heller bruke tiden på oss selv, og ikke stresse med å finne en "partner for livet" for å starte barnekullet så fort som mulig. Har man ikke barn sammen, så er det nesten smertefritt å gå hver til sitt. Det er i hvert fall min erfaring. Ja, jeg ser på samtlige forhold som verdifulle og jeg har fortsatt en god tone med alle sammen. Denne idéen om at man må være i et forhold og at man må finne én og bare én å dele hele livet med er en av de aller giftigste idéene menneskeheten har måttet slite med helt siden den ble innført med jordbruket for 10.000 år siden. Anonymous poster hash: 70367...113 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Alle mennesker er forskjellige. Du har andre ønsker og behov og det er fair, hva som ikke er fair er å bli sammen med folk med at de tror det kanskje kan bli noe mer, det er der de fleste feiler. Er du ærlig så ser jeg ikke noe problem med at du fortsetter som du gjør, hvem vet, kanskje du blir klar for noe mer seriøst og langvarig når du blir eldre (du er jo bare 26, ikke ha hastverk).MEN hvis du har lyst til å endre på dette TS så finnes det muligheter, første skritt hadde nok vært å prate med noen proffe for å finne ut av hvorfor du gjør som du gjør, og hva du eventuelt kan gjøre annerledes for å opprettholde ett forhold over lengre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå