Delvis Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ny dag og de siste åttendelsfinalene i årets VM skal unnagjøres. Sverige vs Sveits. Colombia vs England. Hvilket av disse lagene tror dere jubler for kvartfinaleplass i kveld? Sverige - Sveits ser jeg for meg blir en jevn batalje. Vi kan få ex omg og straffekonk igjen. Samme med den andre,. Vanskeligere å se for seg kampbildet der. Det kan slå begge veier. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Nå Sverige, vinnes det her er det faktisk ikke umulig å gå veldig langt i dette mesterskapet! Sverige kan tape for de fleste, men de kan også slå alle som de har vist i kvaliken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Haha hva var det der slags avslutning Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Få inn noen bedre skudd nå Sverige. Sløsing av gode sjanser nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 For en redning av Sommer! 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 At Sverige ikke har scoret så langt er utrolig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hvorfor i all verden er det der gult til Lustig når Behrami ikke fikk gult for å stoppe overgang i stad? Håpløst av dommer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hvorfor i all verden er det der gult til Lustig når Behrami ikke fikk gult for å stoppe overgang i stad? Håpløst av dommer. Enig! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Jeg tror Sverige er vaksinert mot sette den i mål Endret 3. juli 2018 av slipten Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 UUGGGH. Enda en sjanse brenner de Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Så utrolig dårlige avslutninger, veldig frustrerende å se på. Var sånn i førsteomgangen mot Mexico også fra Sverige. Burde hatt et par nå! Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Når Sverige ikke har scoret til nå, så tviler jeg på at de klarer det denne kampen.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Når begge lag bommer så jævlig på sånne sjanser mistenker jeg mer og mer at dette avgjøres på skikkelig typiske langskudd av Shaqiri eller Xhaka. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Endelig fant Sverige nettmaskene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå