Scarvo Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Dette betyr altså at vi kommer garantert til å se enten Russland, Kroatia, Colombia, England, Sverige eller Sveits i VM-finalen. Tanker om dette? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Det er skikkelig gøy at et av disse lagene havner i finalen. Av de er det vel bare England og Sverige som har vært i finale tidligere. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Artig med Spania ut, synd med Danmark da, for dårlige straffer. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Dette betyr altså at vi kommer garantert til å se enten Russland, Kroatia, Colombia, England, Sverige eller Sveits i VM-finalen. Tanker om dette? Hadde ikke forventet det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Definitivt uventa med eitt av dei laga i finalen. På førehand kunne eg kanskje sagt at England eller Kroatia kunne klart det med heldigere grupper, men no kan kven som helst på den sida nå finalen. Det er ein fabelaktig sjanse for alle seks, men det blir samtidig tøft å vinne. Eg håpar det blir færre straffesparkkonkurranser. Ekstraomganger er greit, men gjerne bli ferdig innan 120 minutt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Brasil vs Mexico og Belgia vs Japan i dag. To deilige kamper! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Hadde vært ekstremt fett med Japan og Mexico videre 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Mexico hvertfall. Japan er liksom ikke et fotball-land så jeg klarer ikke få sansen helt for dem. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Håper på Mexico og Belgia i dag! Har ingenting imot Japan men vil gjerne se mer av Belgia. Og fuck Neymar & Co Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 De er ivrige i Russland. Vil ikke la Brasil synge ferdig før de går til Mexico... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Altså, fuck Neymar, jeg er enig i det. Bortsett fra skuespillet er jeg fryktelig svak for Brasil og tippa de som vinner før VM. Veldig moro med Mexico også, men håper Brasil går videre! Håper på Ochoa show! Endret 2. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Håper ikke Brasil drar ifra med 6 titler. Blir litt overkill Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Ikke jeg heller. Håper så jævlig på England. Brasil - England i finalen hadde vært sykt kult! Edit: Frankrike - England ville også vært et helt rått klassisk oppgjør. Endret 2. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Mexico viser seg mye bedre frem idag enn mot Sverige Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Knallsterkt av Mexico i åpninga her, umulig å ikke like dette laget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Noe sier meg at Lami kommer til å syte voldsomt om Brasil ryker. ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Noe sier meg at Lami kommer til å syte voldsomt om Brasil ryker. ^^ Haha! Ja. Mexico er klart best nå. Spørs om de klarer å holde det tempoet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Sitter på pub med to brasilianske damer som lager noe så satans til liv. Herlig! Personlig blir jeg fornøyd uansett hvem som vinner så lenge kampen leverer. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 får håpe det tar seg opp i andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå