Gå til innhold

VM 2018: Åttendedelsfinaler

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nivået på dette vm er så ufattelig lavt. Herregud for en herlig komedie! Trodde virkelig danmark skulle ta denne her, synd for danmark - russland hadde vært absurd herlig.

Uenig.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stort sett fornøyd med lag som har avansert til kvarten. Fantastisk å få ut Portugal, Spania og Argentina. Litt kjipt med Danmark, men Kroatia videre er forsåvidt greit.

Lenke til kommentar

Jøss, så vi samme kamp? Kroatia var langt fra underholdende å se på.

Var det det Kroatia gjorde i dag?

Kroatias spill i kveld blir preget av motstanderen som ikke byr på noe som helst. Det er bare å se hva de leverte mot Nigeria og Argentina. Krem. Danmark på sin side stod for det største ranet siden Nokas mot Peru, mens kampen mot Frankrike var tragisk på alle mulige måter.

En kvartfinale mellom Russland og Danmark ville vært en hån mot fotballen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Russland står med 9 mål, hvordan er det et hån? Spania har spilt både kjedeligere og dårligere enn Russland. Jeg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Morsomt å se alle som enda ikke har fått med seg regelendringene om dobbel straff for et par år siden. Gult kort til Zanka er helt riktig.

Synd Danmark ikke klarte det. Synes Kroatia har imponert i mesterskapet, men i kveld var de utrolig bleke. Danmark gjør en god jobb med å ødelegge, men Kroatia bør få til mye mer. I stedet står de relativt lavt og har størst fokus på å ta ut Eriksen, Brathwaite og Poulsen. Svakt.

Lenke til kommentar

Russland står med 9 mål, hvordan er det et hån? Spania har spilt både kjedeligere og dårligere enn Russland. Jeg

Mer rettet mot Danmark. De hadde lagt seg bakpå som vanlig, og kampbildet ville fort blitt kjedeligere enn det ble i kveld.

Helt greit at Spania røk. Hjelper fint med 80 % ballbesittelse når man 99 % av tiden kun slår støttepasninger. Russland-Kroatia tror jeg kan bli en gøy match.

Lenke til kommentar

Jeg vet om regelen om dobbel straff, men han kan ikke ha hatt noen forhåpning om å gjøre en ren rakling der. Det var desperasjon. Det går ann å sabotere selv om man går etter ballen. Blir feil for meg når Kroatia basically har scoret at man bare får gult. Forskjell på opplagt målsjanse der man er gjennom på 20 meter alene med keepr, og det å være forbi keeper og ha blank kasse med motstanderlaget bak seg.

Men det er kun akademisk interesse nå. Glad Kroatia er videre, for det begynte å bli tynt på den høyre siden av tablået nå. Kroatia har hatt et høyere nivå så langt og har et bedre toppnivå enn Danmark, selv om de var svake idag. Modric fortjente også å ikke bli syndebukk etter at den geniale pasningen hans burde blitt et mål for Kroatia.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...