Vulpes Vulpes Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Jeg er dekket av folketrygden via Lånekassen, men HELFO anbefaler alle å kjøpe privat forsikring i tillegg (antar dette gjelder tap av eiendeler osv.) Jeg har kredittkort som visstnok gir reise og avbestillingsforsikring, men vet ikke om dette er godt nok. Har ikke lyst til å betale mer enn jeg trenger. Noen som har kjennskap til dette som kan anbefale en rimelig forsikring? Endret 28. juni 2018 av Vulpes Vulpes Lenke til kommentar
Faller Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 ANSA sin forsikring ville jeg sett på. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 1. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2018 Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 HELFO har, for norske studenter i USA, avtale med forsikringsselskapet Equian. Sjekk om dette dekke dine behov, ev vurder ANSA sin i tillegg. Vanlige reiseforsikringer har en grense på 30-60 dager opphold, og vil ikke dekke perioden for utveksling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå