Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fikk 11830 kroner på konto i dag, sitter fast.

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag fikk jeg min tjenestegodtilgjørelse fra millitæret på 5300 kroner. Jeg hadde allerede vist i forhånd at disse kom inn på konto i dag og det var jeg fult klar over.

Et par timer senere logger jeg inn i bank-appen til Sparebanken sør, der ser jeg en overføring/transaksjon til min konto på 11830-, kroner. Jeg begynte å klø meg i hode og tenkte hvor disse kunne være i fra, jeg begynte å tenke alle muligheter dette kunne være, først tenkte jeg på skattepenger siden disse blir betalt rundt denne datoen, men jeg betalte ikke skatt i fjor så det kan ikke være det, så da var det utelukket.

Så dimmer jeg 12. Juli og tenkte at dette kunne være en del av dimmepengene som har blitt splittet opp så jeg har noen penger til sommeren, men etter og ha hørt med andre på leiren så har ikke de fått dette beløpet kun hoved lønna, jeg hørte med en annen en i leiren som hadde fått 12,000 som hun også var litt usikker på hvor kom i fra så jeg er ikke den eneste som har samme problemstillingen.

Jeg fikk tips om å gå inn på nettbanken for å få mer informasjon over overføringen, men der står det bare som overskrift "Overføring", også står det ikke mer detaljert om hvem de er i fra eller hvor de kom fra, så jeg ringte banken for å høre men de kunne heller ikke se hvor pengene kom i fra.

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, selvfølgelig har noen overført feil så sender jeg tilbake ASAP, men jeg vet jo ikke i så fall hvem det er eller hva det kommer i fra, 90% av meg sier at disse pengene skal til meg for noe fra millitæret men 10% sier at dette er en feil overføring.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk tips om å gå inn på nettbanken for å få mer informasjon over overføringen, men der står det bare som overskrift "Overføring", også står det ikke mer detaljert om hvem de er i fra eller hvor de kom fra, så jeg ringte banken for å høre men de kunne heller ikke se hvor pengene kom i fra.

Info er sansynligvis oppdatert i morgen. Ta det rolig og sjekk i nettbanken etter kl 8 i morgen, evnt. ring banken etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...