inside_864319 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Men slutten for Norge som atomkraftnasjon vil gi nytt liv til IFE.Det tok 60 år å bygge denne kompetansen, som kan forvitre og forsvinne raskt når reaktoren 100 meter inne i Månefjellet skal rives Lenke til kommentar
JKUKL85W Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Dette er veldig trist, selv om avfallsproblematikken er dyr å løse. Men det er vel en masse andre ting å kaste penger etter som er politisk mye mer korrekt. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Vi har en regjering som vil ha alt vi er flinke på enten solgt ut av lanndet eller lagt ned så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Vi har en regjering som vil ha alt vi er flinke på enten solgt ut av lanndet eller lagt ned så fort som mulig. Du burde undersøke hva forrige regjering solgte ut av landet eller la ned.Det går nok over når du vokser ut av fjortisstadiet. 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Vi har en regjering som vil ha alt vi er flinke på enten solgt ut av lanndet eller lagt ned så fort som mulig. Sist jeg sjekket var det stortinget som styrer dette landet? 1 Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Vi har en regjering som vil ha alt vi er flinke på enten solgt ut av lanndet eller lagt ned så fort som mulig.Sist jeg sjekket var det stortinget som styrer dette landet? Ikke det praktiske - Stortinget lager lover, regjeringa tar grovarbeidet. At denne reaktoren legges ned, etter å ha kosta millioner i underskudd de siste åra, er egentlig helt greit. At regjeringa på den annen side selger arvesølvet vårt, er ikke greit. 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Hehe, har ikke regjeringen flertall på stortinget kan de ikke selge arvesølvet vårt. Lenke til kommentar
missi Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Du burde undersøke hva forrige regjering solgte ut av landet eller la ned. Det går nok over når du vokser ut av fjortisstadiet. Tror du ikke jeg er klar over det? (Se, jeg klarte til og med å svare uten å bli ufin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå