JulianKL Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hei! Som en del av mitt doktorgradsprosjekt i lingvistikk, undersøker jeg nordmenns evne til å oppfatte datagenerert tale. Dersom du har 5 minutter til overs, og har norsk som morsmål, hadde jeg satt stor pris på om du ville gjennomføre dette eksperimentet: http://spellout.net/ibexexps/j.k.lysvik/StimulusTest/experiment.html PS.: Eksperimentet er anonymt. Det kreves at du bruker hodetelefoner/ørepropper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Nånei du! Tenk om det er noko virus når vi trykkar på lenken din? Ikkje veit vi kva universitet vi skulle saksøkt heller! Huff! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Nånei du! Tenk om det er noko virus når vi trykkar på lenken din? Ikkje veit vi kva universitet vi skulle saksøkt heller! Huff! Berre eit snøgt Google-søk viser at det er Universitetet i Oslo. Ein skulle aldri trudd dei dreiv med virus, men det er vel det nye store nå. Uff og huff ja! Lingvistikk, more like virusmekking. Endret 19. juli 2018 av Slettet-IHZgkuqNJD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Høyrde ein av dei som nisvopo, men ingen av alternativa var noko i nærleiken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå