Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kjøpe en leilighet, leie ut og bo hjemme?

PgUp

Anbefalte innlegg

Vil det i det hele tatt være lønnsomt å kjøpe en leilighet og leie den ut et-to år mens jeg bor hjemme? Deretter kan jeg flytte inn i leiligheten. Jeg har litt startkapital som kan brukes til å skaffe leiligheten. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Trolig, men det forutsetter at du flytter inn i leiligheten minst ett år etter utleieperioden pga. skatteregler ved salg.

Ta høyde for at kostnader ved kjøp og salg er enorme. Megler og andre omkostninger som dokumentavgift.

Ta høyde for kranglete/ikke betalende leieboere og at boligen kan bli stående tom i perioder.

Lenke til kommentar

Kor langt er eit tau?

Det kan være lønnsomt, men det kan også være eit stort tapsprosjekt. Forskjellen ligg i detaljane.

Pris, verdiaukning, utgifter og risikovilje er fire viktige spørsmål.

Kva tenker du å betale for leiligheita? Husk at du må betale 2,5% i dokumentavgift når du kjøper, kor mykje dette utgjer er då sjølvsagt avhengig av salgsprisen. Sidan du kjøper bolig for utleige så kan du få utfordringar med å skaffe deg boliglån med fornuftige betingelsar.

Korleis utviklar boligprisane seg i ditt område? Dersom du finner eit eller anna billig som aukar raskt i verdi så er det sjølvsagt mykje meir lønnsomt enn dersom boligbobla sprekk. Står boligprisane og leigeprisane i stil med kvarandre? Kan du tilby ei så lav husleige at det lønner seg å leige framfor å betale på eit boliglån og fortsatt ha nok fortjeneste?

Kva vil det koste deg å eige leiligheita? Ein ting er vedlikehaldet og slikt, men sidan du ikkje sjølv bur i leiligheita så må du skatte på leigeinntektene noke som reduserer kor mykje du får inn. Så kjem ting som forsikring og liknande.

Og til slutt er det spørsmål om den potensielle fortjenesta er stor nok til å forsvare risikoen. Klarer du å halde leiligheita utleigd alle månedane? Er leigetakaren ein sikker betalar? Har leigetakaren økonomi som tilseier at dersom du gjennom eit søksmål vinner fram med at Namsmannen kan trekke leigetakaren i løn, så er der pengar å trekke?

Det er med andre ord ikkje mogleg å konkludere om lønnsomheita utan meir detaljar.

Men umiddelbart så vil eg gjette på at 1-2 år er for kortsiktig for at dette er spesielt lønsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...