AfterGlow Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 <br data-mce-bogus="1">Facebook gir opp Internett-dronene sine – men fortsetter satsingen på luftbåren spredning av Internett Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) 300 - 500 meter. Da skal de fly nær deg. Eller det snakk om at "luftballongen" skal stå stasjnært som et alternativ til en antennepark, her via luftballonger, og at det siste steget blir tatt med fiber ut til sluttkundene? Endret 28. juni 2018 av G Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 300 - 500 meter. Da skal de fly nær deg. Eller det snakk om at "luftballongen" skal stå stasjnært som et alternativ til en antennepark, her via luftballonger, og at det siste steget blir tatt med fiber ut til sluttkundene? 300-500 meter var for teknologien som skulle skalere bedre i områder med mye mennesker, og ikke hva de har ment skal sendes opp i lufta. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 300 - 500 meter. Da skal de fly nær deg. Eller det snakk om at "luftballongen" skal stå stasjnært som et alternativ til en antennepark, her via luftballonger, og at det siste steget blir tatt med fiber ut til sluttkundene? Står jo i fjerde avsnitt: Dette er en autonom, soldrevet drone som er designet for å fly over jordoverflaten i en høyde på mellom 60.000 og 90.000 fot. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Får vi nok slike droner til at det skygger for sola får vi bukt med den globale oppvarmingen. Aldri så galt... :-D 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Synkronflyge-robotautomatiker blir en ny yrkestittel toffo Endret 2. juli 2018 av G Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Synkronflyge-robotautomatiker blir en ny yrkestittel toffo Endelig vet jeg hva jeg skal bli når jeg har fylt 50 (til høsten) :-D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå