MultiGamerClub Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Forstår meg ikke på dette spillet, spilte det litt tidligere i dag og føler noe er rart. Har små stutters fra tid til annen mens skjermkort bruket er på knappe 25% (alt high, men low-spec spill) og ryzen dipper ikke over 10% load på spillet. Forstår ikke hva som er galt, men pcen og alt som skjer på andre skjermen (høyre skjerm) stutterer også. Begriper meg ikke helt, klarer ikke 1070 2 skjermer eller hvordan finner jeg ut av dette? Plager meg noe intents. Er kun skjedd på TF2. Pleier og ta Netflix (Tee 100 foreløpig) på høyre skjerm og TF2 på hovedskjermen.. Er veldig forvirret hvorfor det skjer, har oppdatert nvdidia geforce experience til siste driver (igår). Noen som kan tenke seg hva som er grunnen? Har ingen mods på tf2 eller "custom-skins" som det kalles. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Høy ping?, TF2 lagger hos meg også hvis kjærringa ser på Netflix mens jeg spiller. Jeg har forøvrig I7 6800K og GTX 1080 ti så det har ingenting med maskinvaren å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå