Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig irriterende å måtte skrive inn url selv, så for dere andre, klikk HER!

Som jeg allerede har sagt; den gamle med det gule er 100 ganger bedre.

Du overdriver vel ikke _litt_ bruken av :::...:::...::: i tittelfeltet vel?

Hadde jeg vært deg, ville jeg heller prøvd å forbedre den andre du hadde (vrom.tk eller hva det var for noe...), dette har gått feil vei spør du meg.

Lenke til kommentar

Synes dette grenser til spam angående EN side. Begynner å bli litt lei av at du oppretter nye poster i hytt og pine når u egentlig ikke har gjort mye endringer. Ta det i en post eller vent til du er ferdig med siden før du poster her. Du driter jo stort sett i feedbacken du får uanset så why bother..?

topic: enig med pc

Lenke til kommentar

Hvis jeg går inn på garasje får jeg feilen:

Warning: main(include/garage/index.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 58

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'include/garage/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 58

På downloads får jeg:

Warning: main(include/download/index.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 63

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'include/download/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 63

Lenke til kommentar
Hvis jeg går inn på garasje får jeg feilen:

Warning: main(include/garage/index.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 58

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'include/garage/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 58

På downloads får jeg:

Warning: main(include/download/index.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 63

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'include/download/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /web/www/frac/users/gatebiler/index.php on line 63

Er sånn cirka 90% ferdig mangler bare garasje, dcownloads
LES GUTT!
Lenke til kommentar
hva synes dere nå.

Det spørs om jeg skal være snill eller ærlig...

- Likte ikke bakgrunnen, hva er det for noe?

- Litt kjedelig bakgrunn der teksten er.

- Kjedelig header, den fanger ikke blikket ditt, blir litt utydelig tekst.

- Bortsett fra en kvart bil i headeren er det ikke mye som sier at dette er en bilside.

- Du trenger vel egentlig ikke å skrive at siden fungerer i IE, opera, netscape og mozilla, siden det ikke er så mange flere alternativer, ser vel alle som at den fungerer i disse nettleserne, men den teksten er kanskje kun midlertidig?

- Skal du bruke :..:::-greiene ville jeg hatt bittelitt mer luft imellom dem...

---

Gjør noen endringer, så skal jeg finne julestemningen min, for den har jeg tydeligvis mistet.

Veldig streng der, og jeg som ikke har noen bra side selv :blush:

Lenke til kommentar

den bakgrunnen ble laget i ps på 1-2 minutt :roll:

Jeg har en litt annerledes header på pc`en der det viser litt mer biler.

De ...::: dingsene er bare noe jeg laget når jeg kjedet meg.

det med IE, opera, mozilla osv. er noe jeg skrev inn (men det stemmer faktisk) for å få litt mer kjøtt på siden slik at dere fikk et intrykk av hvordan den kommer til å se ut

det er ingen grunn til å spare på kruttet hvis alle hadde sagt ting for å være snille hadde det jo ikke vært vits i å spurt :yes:

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar

"den bakgrunnen ble laget i ps på 1-2 minutt

Jeg har en litt annerledes header på pc`en der det viser litt mer biler.

De ...::: dingsene er bare noe jeg laget når jeg kjedet meg."

Så bruk litt tid, og arbeid kun med sida di når du er i humør til det og har ideer! (viktig, får ikkje til noke uten idetørke.. eg har hatt idetørke veldig lenge no :()

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...